دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

جزئیات جدید از دستگیری ۲۸ نفر در ارتباط باشبکه‌های ماهواره‌ای

برخی گویندگان رسانه ملی و مجری مشهور، در جمع دستگیرشدگان/ زنگ هشدار جدی برای توجه بیشتر مدیران صدا و سیما


در حالی که  دادستان عمومی و انقلاب تهران هفته گذشته از دستگیری 28 نفر از مرتبطین با شبکه‌های ضد انقلاب توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داده بود، خبرنگار رجانیوز اطلاعات جدیدی از هویت دستگیر شدگان به دست آورده است که مشخص می‌کند تعدادی از دستگیر شدگان اخیر جزء گویندگان صدا و سیما بوده‌اند.

به گزارش رجانیوز،  عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران عصر در حاشیه تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دادسرای ارشاد با اشاره به خبر دستگیری 28 نفر از مرتبطین با شبکه‌های ضد انقلاب توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: این افراد کسانی بودند که با اجاره 10 ساختمان و تبدیل آنها به دفتر کار با شبکه‌های ضد انقلاب همکاری نزدیکی داشتند.

 
وی افزود : کسانی که شب گذشته دستگیر شدند افرادی بودند که با شبکه‌های ماهواره‌ای و ضد انقلاب همکاری داشته و بعضا در کار دوبله و ترجمه بودند. این افراد با سازماندهی در 10 ساختمان در پایتخت متمرکز بوده و اسناد نشان می دهد با سیستم بهائیت هم همکاری داشته اند.
 
در همین زمینه خبرنگار رجانیوز اطلاعات جدیدی از هویت برخی دستیگرشدگان در این عملیات دست یافته است. بر این اساس، دستگیرشدگان اخیر، به دلیل همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و دوبله فیلم‌ها و سریال‌های غیراخلاقی برای این شبکه‌های ماهواره‌ای دستگیر شده‌اند.
 
این در حالی است که در میان دستگیرشدگان برخی از گویندگان صدا و سیما نیز به حضور دارند که نام یکی از مجریان مشهور رسانه ملی هم در میان آنها به چشم می‌خورد.
 
گفتنی است این 28 نفر  شبکه گسترده‌ای از عوامل همراهی کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه، ضدانقلاب، شبکه‌های مارک‌دار وابسته به سرویس‌های جاسوسی دشمنان ملت ایران و متصل به فرقه ضاله جهانی بهائیت را ایجاد کرده بودند که با دریافت وجوه کلان، آن هم از مجاری و روش‌های موسوم به «پولشوئی» و با اغفال تعدادی از افراد ساده‌لوح، به تامین برنامه‌ برای شبکه‌های ضدانقلاب، مبتذل و ضداسلامی می‌پرداختند و خطوط قرمز اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی جامعه را زیر پا گذاشته‌اند.
 
این درحالی است که با توجه به پیچیدگی اقدامات این تیم‌های زیرزمینی که با رعایت حداکثر ملاحظات حفاظتی و به شکل کاملا دستوری ـ تشکیلاتی عمل می‌کردند، به ناگزیر دستگاه امنیتی کشور تصمیم به ورود به این پرونده را گرفت و پس از انجام شناسایی دقیق، به سرعت با همکاری دستگاه قضایی، موفق به اقدام همزمان و بازداشت متهمین شد.
 
با وجود همکاری برخی گویندگان رسانه ملی با این شبکه گسترده تولید محتوا برای شبکه‌های ضد انقلاب و در حالی که این جریان فرهنگی به دنبال کمرنگ کردن خطوط قرمز فرهنگی حاکم بر جامعه بوده است، مشخص نیست مدیران رسانه ملی، با چه توجیهی از چنین عواملی در تهییه برنامه‌های خود استفاده می‌کنند و اساسا چرا توجه و نظارتی به فعالیت‌های اینچنینی عوامل برنامه ساز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.
 
به نظر می‌رسد پس از فرار برخی از مجریان و گویندگان مشهور رسانه ملی به خارج از کشور و همکاری بارسانه‌های ماهواره‌ای و ضد انقلاب، دستگیری شبکه اخیر زنگ هشداری جدی به مدیران ارشد صدا و سیما برای افزایش نظارت بر همکاران خود در تولید برنامه‌های رسانه ملی باشد.
منبع:رجانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد