دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

ثانیه‌شماری برای انفجار عظیم کره‌شمالی

تلویزیون دولتی کره شمالی امروز (یکشنبه) تصاویری پخش کرد که در آن سربازی می‌گوید: آنچه در شبه جزیره کره مهم است این نیست که آیا جنگ می‌شود با نه بلکه مسأله این است که آیا امروز رخ می‌دهد یا فردا.
 
اوضاع اکنون شبیه شرایط پیش از انفجاری عظیم است و هر دقیقه و ثانیه مهم است. ما آماده حرکت و منتظر دستور هستیم.


به گزارش مشرق، تلویزیون دولتی کره شمالی تصاویری پخش کرد که در آن نظامیان این کشور به سگ های تربیت شده آموزش نظامی می دهند.



به گزارش واحد مرکزی خبر، در این تصاویر سگ های آموزش دیده با پرش از موانع و عبور از میان آتش به مترسک هایی که لباس نظامی بر تن و تصویر کیم کوانگ جین، وزیر دفاع کره جنوبی، را بر چهره دارند حمله می کنند.


در ادامه با سربازی از ارتش کره شمالی مصاحبه می‌شود و او وزیر دفاع کره جنوبی را فردی «معیوب» خطاب می‌کند که «حتی لیاقت تبدیل‌شدن به هدف» را ندارد.


تلویزیون کره شمالی در ادامه با سرباز دیگر مصاحبه می‌کند که وقوع جنگ در شبه‌جزیره کره را امری قطعی می‌داند و می‌گوید: «همان طور که می‌دانید، آنچه در شبه جزیره کره مهم است این نیست که آیا جنگ می‌شود با نه بلکه مسأله این است که آیا امروز رخ می‌دهد یا فردا. اوضاع اکنون شبیه شرایط پیش از انفجاری عظیم است و هر دقیقه و ثانیه مهم است. ما آماده حرکت و منتظر دستور هستیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد