دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اصول رقابت سالم

یکی از سلسله مطالبی که قرار است با آغاز به‌کار صفحه‌ی ویژه انتخابات در اختیار شما قرار بگیرد، مجموعه «توصیه‌های انتخاباتی رهبر انقلاب» است که تا ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به مرور در همین صفحه منتشر خواهد شد.


هرچه به خردادماه نزدیک می‌شویم کم‌کم فضای رقابت سیاسی بین گروه‌ها و رسانه‌ها گرم‌تر می‌شود. به همین دلیل «اصول رقابت سیاسی» اولین بخش از توصیه‌های انتخاباتی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که KHAMENEI.IR آن را منتشر می‌کند:


  بازیگران عرصه سیاسی برای اینکه رقابت سیاسی سالمی داشته باشند باید به مجموعه‌ای از اصول توجه کنند و رهبر انقلاب اسلامی نیز اصول رقابت سیاسی سالم را طی بیست دو سال اخیر تبین کرده‌اند. به عنوان مثال ایشان در نماز جمعه بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ درباره فضای رقابت در آستانه انتخابات فرمودند:


«آنچه در انتخابات لازم است، رقابت سالم است؛ رقابتِ بدون تهمت‌زنى و بدگوئى به یکدیگر است. فضاى انتخابات باید سالم باشد. ۱۳۹۰/۱۱/۱۴» برای دسترسی آسان کاربران به این اصول، مجموعه‌ای از بایدها و نبایدهای رقابت سیاسی از نگاه رهبر انقلاب در دو قالب کتابچه و متن در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید آن را از اینجا دریافت و مطالعه کنید: [دریافت کتابچه PDF]  - [مطالعه متن]



جدول: عناوین بایدها و نبایدهای رقابت سیاسی از نظر رهبر انقلاب؛ متن کامل را از اینجا بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد