دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

فیلم جدید تروریست آدم خوار در سوریه



تروریست آدم خواری که اخیرا در سوریه با انتشار فیلمی تکان دهنده از به دندان کشیدن قلب یک سرباز سوری، رسوایی بزرگ دیگری را برای گروه‌های مسلح و حامیان آنان به بار آورده، با انتشار فیلم جدیدی به توجیه این اقدام خود پرداخته است.
 



به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابو صقار" در این فیلم جدید می گوید: "به دنیا می‌گویم اگر خون ریزی‌ها در سوریه متوقف نشود، کل ملت سوریه ابو صقار خواهد شد" !!!


وی در توجیه اقدام وحشیانه خود در بیرون کشیدن قلب و جگر سرباز سوری، در استدلالی بسیار مضحک مدعی می‌شود: "زیرا در موبایلهای آنان فیلم هایی از قتل کودکان، تجاوز به زنان، آتش زدن اجساد، قطع کردن دست انسان زنده، و شکنجه و سر بریدن و جود دارد .. ".


به نظر می‌آید این تروریست تلاش کرده با انتشار این مصاحبه، اقدام جنایتکارانه خود را که رسوایی بزرگ دیگری را برای گروه‌های مسلح و حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنها به بار آورده، توجیه کند.
ادعای این تروریست در خصوص وجود صحنه‌هایی در تلفن همراه سربازان سوری در حالی است که سایتهای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی سرشار از فیلم‌ها و تصاویر جایتهای گروه‌های مسلح ضد مردم و ارتش سوریه است و تا کنون حتی یک صحنه از فیلم‌های مورد ادعای این تروریست وجود ندارد.


انتشار صحنه‌های دلخراش جنایت این تروریست در سوریه در زمانی صورت گرفته که غرب و هم پیمانان منطقه‌ای آن به ویژه قطر، ترکیه و عربستان همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا به روند حمایت تسلیحاتی و مالی از ترروریستها در سوریه رسمیت ببخشند.


"ابو صقار" از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به "گردان عمر فاروق" پس از انتشار جنایت تکان دهنده اش در اینترنت و رسانه ها، در مصاحبه با مجله آمریکایی "تایم" گفت که ویدیویی دیگر در اختیار دارد که در آن پیکر یکی از نیروهای وابسته به دولت سوریه را تکه تکه می کند.

منبع:العالم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد