دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

افطار با پیامبر(ص) در مدینه + عکس

روزانه 250 هزار نفر مسلمان از سراسر جهان زیر سایبان‌های محوطه‌ی مسجدالنبی (ص) در مدینه‌ی منوره روزه‌ی خود را افطار می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ براساس سنت شهر مدینه، ساکنان این شهر افطاری خود را پس از نماز عصر به مسجدالنبی می‌برند تا آن را میان زائران توزیع کنند.


برخی این غذا را در محوطه‌ی خارجی مسجد قرار می‌دهند و برخی دیگر آن را میان زائران داخلی مسجد توزیع می‌کنند.

افطار مسجدالنبی را بیشتر خرما، میوه، آب میوه، شیر، ماست و آب تشکیل می‌دهد و مردان جوان و حتی سالخوردگان در کنار هم تلاش می‌کنند غذاها را میان زائران توزیع کنند.



برخی در محوطه‌ی خارجی مسجد، وعده‌های غذایی را مانند گوشت یا مرغ با برنج همراه میوه و قهوه‌ی عربی در اختیار زائران می‌گذارند و زائران هم از هر نژاد، رنگ پوست و زبانی در کنار بارگاه رسول‌الله (ص) می‌نشینند و افطار می‌کنند.

بسیاری از زائران ترجیح می‌دهند، وقت خود را در مسجدالنبی سپری کنند و شب برای استراحت و خواب به هتل‌ها و محل اقامت خود بازگردند.


http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=443560

نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام
2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد