دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

نخستین شهید آفریقایی مدافع حرم حضرت زینب(ع) +عکس

شهیدی که کفن با خود برده بود
«محمد سلیمان الکونی» که از کشور ساحل عاج به سوریه اعزام شده بود به همراه خود کفنی داشت که بر روی آن عبارت "فداءً بالسید زینب(س)" نوشته شده بود.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ این روزها که تمام کفر و نفاق در برابر جبهه حق صف آرایی کرده است، مجاهدانی مظلومانه بار حمایت از مقدسات مسلمین را بر دوش می کشند و در سکوت کامل به شهادت می رسند.


جوانان شیعه لبنان، عراق و ... سربازانی هستند که همچون بنیان مرصوص، در برابر تروریست های چندملیتی که با سلاحهای غربی ـ عربی ـ عبری مسلح شده و به جان دین و میهن مسلمانان افتاده اند؛ ایستادگی می کنند.


اما براساس اخبار منتشر شده، برای نخستین بار یک جوان از قاره سیاه در عملیات جهادی و در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی شربت شهادت را نوشید.


شهید مجاهد «محمد سلیمان الکونی» که از کشور ساحل عاج به سوریه آمده بود به همراه خود کفنی داشت که بر روی آن عبارت "فداءً بالسید زینب(س)" نوشته شده بود.


‌وی که به همراه نیروهای ارتش سوریه با ادامه پیشروی در مناطق اطراف حرم حضرت زینب(س) حضور داشت در منطقه حجیره هدف تروریستهای مسلح جبهة النصره قرار گرفت و به شهادت رسید.


http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=445548

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد