دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

خبری که منتشر نشد! قتل عام پیروان اهل بیت(ع) در خان العسل + عکس

«شیخ عبدالرحمن علی ضلع» تأکید کرد:
 آنچه را که خیلی ها نمی دانند و بسیاری از رسانه از آن غفلت کردند این بود که 95 درصد اهالی خان العسل از پیروان اهل بیت (علیهم السلام) بودند و به همین خاطر گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام و تکفیری های ریف شمالی حلب و جبهه النصره تصمیم گرفتند با شکافتن شکم مادرها و سربریدن کودکان و سربازان، پیام تروریسم را به مردم سوریه برسانند.


به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ دیروز خبر کشتار تعداد زیادی از شهروندان سوریه در منطقه "خان العسل" حلب منتشر شد؛ اما آنچه منتشر نشد اینکه اکثر شهدای این منطقه، شیعه بودند.


با گذشت چندین روز از جنایت های تروریست های مسلح سوری در منطقه خان العسل همچنان ابعاد این کشتار جمعی تروریست‌ها ناشناخته باقی مانده است؛ به نحوی که تروریست‌های سوری از طریق تریبون‌های رسانه‌ای خود ادعا می کنند تنها 51 نظامی را ترور کرده اند، اما منابع خبری ـ و اینک یک روحانی اهل سنت سوری ـ این آمار را بیش از 200 نظامی و غیر نظامی اعلام کرده‌اند.


«شیخ عبدالرحمن علی ضلع» با اعلام این خبر گفت: شمار شهدای قتل عام خان العسل بیش از 210 نفر بوده، نه آنطور که رسانه ها منتشر کردند 100 نفر. جنازه این 210 نفر اکنون در بیمارستان نظامی حلب قرار دارد.


رئیس "مرکز مطالعات وحدت اسلامی در بلاد شام" تأکید کرد: آنچه را که خیلی ها نمی دانند و بسیاری از رسانه از آن غفلت کردند این بود که 95 درصد اهالی خان العسل از پیروان اهل بیت (علیهم السلام) بودند و به همین خاطر گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام و تکفیری های ریف شمالی حلب و جبهه النصره تصمیم گرفتند با شکافتن شکم مادرها و سربریدن کودکان و سربازان، پیام تروریسم را به مردم سوریه برسانند.



این روحانی اهل سنت هشدار داد: علاوه بر این شهداء، 75 غیر نظامی توسط شبه نظامیان مسلح دستگیر شده و 65 نفر زیر بمباران گروه های مسلح قرار داشته و 75 نفر داخل خان العسل محاصره هستند.



شیخ عبدالرحمن ضلع توضیح داد: عناصر گروه موسوم به جبهه النصره از کوه های سمت شمال خان العسل و عناصر گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام نیز از سمت غرب که معروف به صومعه اتارب است به خان العسل نفوذ کردند. تکفیری ها همچنین یک حوزه علمیه و مسجد بزرگ که در راه خان العسل واقع شده بود و گنجایش 10 هزار نمازگراز را داشت تخریب کردند.



از سوی دیگر وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه ای به سازمان ملل متحد کشورهای همجوار و عربستان را به حمایت از گروههای افراطی در اعدام وحشیانه نظامیان و غیرنظامیان در خان العسل حلب متهم کرد.

«محمد واصل» رئیس دانشکده حقوق دانشگاه دمشق هم جنایت اخیر مخالفان مسلح سوری در روستای خان العسل را جنایت علیه بشریت دانست و گفت: دلایل کافی درباره تحریک گروه های تروریست و ارسال پول و سلاح برای ارتکاب اینگونه جنایات در سوریه وجود دارد.


رییس دانشکده حقوق دانشگاه دمشق با انتقاد از اینکه ائتلاف معارض سوری در استانبول مسئولیت این حمله را نپذیرفته است، خاطر نشان کرد: مدارک نشان می دهد کشورهای عربی و غیرعربی که در خدمت صهیونیسم هستند، در این جنایت دست داشتند و هدفشان ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و ضربه زدن به مقاومت در سوریه و فروپاشی این کشور است.

به گفته واصل، کشورهایی مانند عربستان به صراحت اعلام کرده‌اند که پول و سلاح را برای کشتار مردم سوریه و نابودی این کشور تامین می کنند، لذا این جنایت علیه بشریت باید در دادگاه های ذیصلاح مورد رسیدگی قرار گیرد و مقامات این کشورها محاکمه شوند.


جمعه شب گذشته عناصر وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره در جنایتی جدید در منطقه خان العسل شهر حلب در شمال سوریه اقدام به قتل عام شماری از اهالی این منطقه کردند. گروه تروریستی موسوم به "لواء أنصار الخلافة" پس از ورود به شهر تعداد زیادی از نظامیان و غیر نظامیان را با شلیک گلوله به سر از فاصله نزدیک، اعدام کردند. درباره آمار شهداء بین منابع مختلف اختلاف است. 


http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=446118

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد علی 1392/05/07 ساعت 12:03 http://honarvavarzesh

با سلام
جنگ و خونریزی خون ربزی اصلا خوب نیست
این آدمها بازیچه افکار کشورهای ساطه گر هستند و پول می گیرند و هر کاری می کنند ، حتی برادر کشی
الهم عجل لولیک الفرج
آقا بیا که دیگر طاقت نداریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد