دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اعطای مدرک فوق لیسانس وهابیت در 4 ماه!

سلفی‏های تونس برای جذب جوانان دست به اقدامی عجیب زدند و اعلام کردند که به افرادی که در مدارس مد نظر آنها در مقطع کارشناسی ارشد، طی مدت زمان چهار ماه مدرک فقه سلفی در این مقطع را دریافت می‏کنند!


به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ پایگاه خبری روزنامه "میدل ایست آنلاین" چاپ لندن در گزارشی به خبر اعطای مدرک کارشناسی ارشد طی مدت زمان چهارماه در کشور تونس پرداخت.


به گفته این منبع، جمعیت های سلفی تونس برای جذب جوانان دست به اقدامی عجیب زدند و اعلام کردند: افرادی که در مدارس مد نظر ما در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام کنند، طی مدت زمان چهار ماه مدرک فقه سلفی در این مقطع را دریافت می‏کنند!


این درحالی است که مدت زمان مذکور برای تحصیل، در تمام دانشگاه های دنیا "یک ترم" محسوب می‏شود و حداقل تعداد ترم هایی که باید برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد، سه ترم است.


به گزارش ابنا، پیروان «بن تیمیه» و «محمد بن عبدالوهاب» ـ که ما آنها را وهابی می‌نامیم ـ خود را "سلفیون" یعنی پیروان سلف صالح معرفی می‌کنند و مدعی هستند که از سلف صالح یعنی نسل اول و دوم و سوم بعد از رسول خدا صلّی الله علیه و آله پیروی می کنند. به عبارت دیگر خود را پیروان صحابه، تابعین و تابعینِ تابعین می دانند؛ ادعایی که واقعیت ندارد.



آیین سفاک وهابیت از قرن دوازدهم و با حمایت استعمار انگلیس از «آل سعود» و «محمد بن عبدالوهاب» ـ که پیرو عقاید «ابن تیمیه» (متوفای 725 هـ .) بود ـ شکل گرفت؛ اما در برخی موارد شاهدیم که وهابیون امروز از نامیدن آنها به وهابی ناراحت می‌شوند!

http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=454450


پایان نامه های صادره عموماً در مناطق تحت سیطره جبهه النصره و دولت اسلامی عراق و شام صادر می شود. :D

اساتید راهنما: قرضاوی ، العریفی و ناصر العمر :-&

دانشجویان: وهابیون احمق :))

میانگین نمرات پایانی : 20 از 20 :D

موضوع پایان نامه ها: :-B

قتل و غارت ، تجاوز به نوامیس ، غصب اموال ، نکاح با محارم و همجنس بازی ، عملیات انتحاری ، بمب گذاری ، ترور روحانیون شیعه ، سنی و کشیش های مسیحی ، تخریب مساجد ، توهین و جسارت به مراقد متبرکه شیعیان ، دشمنی با خاندان پیامبر(ص) و فرزندان زهرا (س) و علی (ع)




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد