دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

تصاویر آموزش تروریستی کودکان توسط جانشینان ریگی

به گزارش شیعه آنلاین، چندی پیش در خبری تحت عنوان «جانشین "عبدالمالک ریگی" کیست؟» از گروهک جدید تروریستی که توسط سازمان های جاسوسی و امنیت جهان مانند سازمان جاسوسی آمریکا (CIA)، سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) حمایت می شود و هدفش ایجاد بی ثباتی و ناامنی و انجام عملیات های تروریستی در خاک جمهوری اسلامی ایران است، پرده برداشتیم.


 

 این گروهک تروریستی که "سازمان جیش العدل" نام دارد و رهبر آن فردی است بنام "صلاح الدین فاروقی"، اخیرا با انتشار تصاویری در فضای مجازی، مدعی شده که آموزش کودکان برای انجام عملیات در خاک ایران را آغاز کرده است.

این گروهک تروریستی در کنار این تصاویر نوشته: تصاویری از نونهالان مجاهد که در تعطیلات مدرسه ای جهت تربیت به آموزشگاه های سازمان رفته اند و در زمینه های مختلف آموزش دیده اند را مشاهده می کنید. این تصاویر نشانگر آن است که نسلی مجاهد و مبارز تربیت شده است و آموزش داده شده است و این نونهالان و نوجوانان و کودکان نه امروز که در حال مشغول تحصیل هستند که فردا که بزرگ شوند با روحیه ای سلحشورانه وارد میدان نبرده شده و  تا نابودی کامل دشمن به نبرد ادامه خواهند داد. این نونهالان پا به میدان خواهند گذاشت و انتقام خواهند گرفت و قطعا این نوجوانان که در میدان نبرد آموزش دیده اند و در دامن مادران مجاهد تربیت شده اند بسیار مستحکم تر از گذشتگانشان در برابر ظلم و تجاوز خواهند ایستاد!
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد