دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اعلام رسمیت علنی گروه های مبارزه با تشیع در موریتانی

ما جوانان ضد شیعی در موریتانی اعلام می کنیم یک گروه سری تشکیل داده ایم که شب و روز برای مبارزه با مکتب شیعه تلاش خواهد کرد. ما قرار گذاشته ایم یک دفتر به این منظور تاسیس کنیم. این گروه سپس در لحنی نصیحت گرانه خطاب به مردم می گوید: ای هموطن مواظب باش و فریب عمامه ها را نخور زیرا اینها در حقیقت اسلام را نابود میکند!؟


  به گزارش «شیعه نیوز»، یک گروه از جوانان سلفی موریتانی ضمن اعلام موجودیت، در بیانیه ی طولانی منتشر شده اظهار داشته اند با تمام قوا درمقابل نشر تشیع خواهند ایستاد.
 
این گروه سلفی مدعی شده با گفتگو و دلیل به مبارزه با شیعیان می پردازد!، و ادامه داده شیعیان با خرافات زشت خود –به زعم آنها- سعی دارند به خدا نزدیک شوند ؛ این شیعیان هم چنین شروع به منتشر کردن سموم کاذب و باطل خود در میان عوام پرداخته اند.

در این بیانیه آمده است: ما جوانان ضد شیعی در موریتانی اعلام می کنیم یک گروه سری تشکیل داده ایم که شب و روز برای مبارزه با مکتب شیعه تلاش خواهد کرد. ما قرار گذاشته ایم یک دفتر به این منظور تاسیس کنیم. این گروه سپس در لحنی نصیحت گرانه خطاب به مردم می گوید: ای هموطن مواظب باش و فریب عمامه ها را نخور زیرا اینها در حقیقت اسلام را نابود میکند!؟

این گروه در پایان ضمن اعلام آمادگی برای هر گفتگویی شماره های چند تن از اعضا را در پایان بیانیه خود آورده است.

http://www.shia-news.com/fa/news/61685

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد