دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

مفتی وهابی:خدایا آمریکا و اروپا را از غم برهان!

"یاسین العجلونی" در این نوار می گوید: از واجبات رهبران مسلمانان و مخصوصا متمکنان آنهاست که به کمک هم پیمانان روم بشتابند زیرا عجم و هم پیمان روسش در موضع یک دشمن با اهل اسلام قرار گرفته اند!، آنچه که وی آن را طرح "صفوی -مجوسی خواند "طرحی که به ادعای وی نه تنها جهان اسلام بلکه غرب را نیز هدف قرار داده است! وی سخنش را با این دعا پایان میدهد: خدایا آمریکا و اروپا را از غم برهان!


 

 به گزارش «شیعه نیوز»، مفتی وهابی "یاسین العجلونی" در جدیدترین فیلم ویدئویی خود بر شبکه یوتیوپ، از رهبران مسلمانان خواسته است به کمک آمریکا و اروپا در بحران مالی شان بشتابند و آن را جزء واجبات دانسته است!


وی در این نوار می گوید: از واجبات رهبران مسلمانان و مخصوصا متمکنان آنهاست که به کمک هم پیمانان روم بشتابند زیرا عجم و هم پیمان روسش در موضع یک دشمن با اهل اسلام قرار گرفته اند!، آنچه که وی آن را طرح "صفوی -مجوسی خواند "طرحی که به ادعای وی نه تنها جهان اسلام بلکه غرب را نیز هدف قرار داده است!

العجلونی درباره تاکید می کند تمام کسانی که صاحبان اقتصاد به شمار میروند باید کمک های مالی به آمریکا و اروپا بدهند تا پیمانی مستحکم در مقابل همین مشرقیانی که قصد انتشار فساد را دارند شکل بگیرد.وی سخنش را با این دعا پایان میدهد: خدایا آمریکا و اروپا را از غم برهان!
شایان ذکر است که العجلونی در یوتیوپ بیش از 232 فیلم ویدئویی دارد که در برخی از آنها از خلافت هاشمیان و ظهور مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که البته به زعم وی پسر پادشاه اردن می باشد سخن گفته است.
http://www.shia-news.com/fa/news/62234

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد