دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

پنجمین دوره اربعین خودسازی باعنوان 'تا عاشورای حسینی

مسئول دانشجویی طرح اربعین خودسازی مهدوی از اجرای پنجمین دوره اربعین خودسازی با عنوان 'تا عاشورای حسینی' از ۱۴ مهرماه خبرداد.
محمدصادق مالکی پور، مسئول دانشجویی طرح اربعین خودسازی مهدوی در گفتگو با خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان بااشاره به آغاز چهارمین طرح "اربعین خودسازی مهدوی" با عنوان "تا عاشورای حسینی" از 14 مهرماه گفت:
باتوجه به رسالت ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت و با عنایت به اینکه در دوره آخرالزمان علل و عواملی باعث رویش و ریزش افراد می شود، به خودساختگی و خودسازی افراد در این طرح تمرکز کرده ایم.

وی با بیان اینکه انسان در بحث خودسازی به یک برنامه معنوی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: طرح اربعین خودسازی با هدف پرورش یک یا دو خصلت پسندیده در یک دوره 40 روزه برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

مالکی پور با بیان اینکه محتوای این دوره براساس نیاز سنجی ها صورت گرفته است، ادامه داد: 40 روز، احسان و احترام به والدین، چهل روز، روزانه تلاوت دو صفحه قرآن (از ابتدای صفحه 241) و تدبر در آن و چهل روز، هر روز 14 صلوات نثار سلامتی حضرت ولی عصر(عج) و چهل روز تلاوت زیارت عاشورا از برنامه های این دوره است.

مسئول دانشجویی طرح اربعین خودسازی مهدوی درباره نحوه ثبت‌نام در طرح "اربعین خودسازی" اظهارداشت: ثبت نام در این طرح از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30002558000313 امکان پذیر است.

وی افزود: از میان افراد شرکت کننده که هر روز یک نکته قرآنی را به این سامانه پیامکی بفرستند، به قید قرعه 14 کمک هزینه سفر به مشهدمقدس تعلق می گیرد.

منبع:شبستان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد