دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

وزیر سابق امنیت داخلی اسرائیل: هدف ما تقسیم عراق و ایجاد کشور کردستان است !

 از نظر اخلاقی بر اسرائیل واجب است که در کنار "کرد"ها بایستد و دست آنان را بگیرد تا بتوانند کشور مستقل خود را تشکیل دهند!


  به گزارش شیعه آنلاین، "آوی دیختر" وزیر سابق امنیت داخلی ر‍ژیم صهیونیستی طی اظهاراتی اعتراف کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تلاش است که عراق را به چند بخش تقسیم کند و کشور مستقل کردستان را ایجاد نماید.

وی که در سمیناری در مرکز پژوهش های رژیم صهیونیستی سخن می گفت، در ادامه افزود: هدف اصلی ما این است که نگذاریم عراق نقش واقعی خود در جهان عرب و در منطقه را ایفا کند. باید جلوی قدرت گرفتن عراق را بگیریم از همین رو ما برای تقسیم این کشور تلاش می کنیم.

"دیختر" همچنین گفت: در حال حاضر دولت فدرال کردستان در شمال عراق قرار دارد. زمین و جمعیت هم دارد. ثروت نفتی هم که دارد. فقط مانده که به یک کشور مستقل تبدیل شود.

وزیر سابق امنیت داخلی ر‍ژیم صهیونیستی افزود: از نظر اخلاقی بر اسرائیل واجب است که در کنار "کرد"ها بایستد و دست آنان را بگیرد تا بتوانند کشور مستقل خود را تشکیل دهند!

گفتنی است فعالیت های امنیتی، اقتصادی و غیره رژیم اشغالگر صهیونیستی از سال ها پیش به طور محرمانه در منطقه کردستان شمال عراق ادامه داشته اما بعد از سقوط رژیم منحله بعث در عراق، فعالیت این رژیم در منطقه کردستان چندین برابر شده است.

http://www.shia-online.ir/article.asp?id=31148&cat=1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد