دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

هلاکت فرمانده فرانسوی تروریست‌ها در حلب + عکس

  ارتش در عملیات نظامی خود در حلب، با هدف قرار دادن پناهگاه‌های افراد مسلح وابسته به گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" شمار زیادی از تروریست ها را به قتل رساند که در میان کشته شدگان در شهرک "السفیره"، جسد "ابو القعقاع الفرنسی" از سرکردگان تروریست ها نیز به چشم می خورد.


 

"حسین مرتضی" مدیر دفتر شبکه العالم در دمشق، در گزارشی اعلام کرد: این تروریست که تابعیت فرانسوی دارد، در درگیری های منطقه خناصر و السفیره در حومه حلب به هلاکت رسیده است.


بنا بر این گزارش، درگیری ارتش سوریه با گروههای مسلح در مناطق مختلفی از حومه دمشق به ویژه در محور زلکا، جریان دارد و براساس اطلاعات به دست آمده، محل استقرار گروههای مسلح در این مناطق به شدت هدف قرار گرفته است.


مرتضی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش سوریه در روزهای اخیر پل استراتژیک "زملکا" را به کنترل خود درآورده اند افزود: درگیری ها در اطراف میدان "الثانویه" در "حرستا" باعث کشته شدن شماری از افراد مسلح شد.


وی خاطرنشان کرد: ارتش سوریه، به پیشروی خود در منطقه زملکا ادامه می دهد و از سوی دیگر محل استقرار گروههای مسلح در "دوما" در حومه دمشق را مورد هدف قرار داده است.


خبرنگار العالم تأکید کرد: یگان های ارتش در حلب، مخفیگاه گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به داعش را در شهر "منغ" مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن شمار زیادی از افراد مسلح به قتل رسیدند.


حسین مرتضی در ادامه تصریح کرد: در جریان حمله نیروهای ارتش، یکی از سرکردگان گروههای افراطی به نام "ابو محمد الشامی" مشهور به "ابو القعقاع الفرنسی" نیز در اطراف شهرک "السفیره" در حلب به قتل رسید. همچنین محل تجمع افراد مسلح در "ابوجریم" نیز مورد هدف نیروهای ارتش قرار گرفت.


مدیر دفتر العالم در سوریه افزود: در حمص نیز، شماری از افراد مسلح در جاده "مشرفه – تلبیسه" و "ملتقی النهرین" در ریف "الرستن" مورد هدف قرار گرفتند و به دنبال حمله خمپاره ای گروههای مسلح به شهروندان عادی در شهرک "الانشاءات"، نیروهای ارتش اقدام به پاکسازی این منطقه از وجود تروریست ها کردند.
http://fa.alalam.ir/news/1523646

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد