دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

شیعیان با غنیمت شمردن طرق صوفیه به دنبال ترویج تشیع هستند

ولید اسماعیل در سخنان روز جمعه خود افزود: گزارش هایی مبنی بر وجود برخی گروه های ترویجی تشیع که به دنبال اجرای طرح هایی در استان اسوان بوده اند مخابره شده ، همانگونه که تحرکات عجیب و غریبی در این استان و به خصوص در میان طریقه صوفیه جعفری اش دیده شده است. وی همگان را از آنچه او رشد تشیع در اسوان به ویژه ساخت حسینیه ها و مساجدی مربوط به شیعیان در این استان بر حذر داشت.


  به گزارش «شیعه نیوز»، در ادامه اظهارات احزاب سلفی مصر در برخورد با شیعیان این کشور، رئیس ائتلاف موسوم به "صحابه و آل" در سخنانی گفت: شیعه با غنیمت شمردن طرق صوفیه به دنبال تبلیج وترویج مذهب تشیع می باشد.

ولید اسماعیل در سخنان روز جمعه خود افزود: گزارش هایی مبنی بر وجود برخی گروه های ترویجی تشیع که به دنبال اجرای طرح هایی در استان اسوان بوده اند مخابره شده، همانگونه که تحرکات عجیب و غریبی در این این استان و به خصوص در میان طریقه صوفیه جعفری اش دیده شده است. وی همگان را از آنچه او رشد تشیع در اسوان به ویژه ساخت حسینیه ها و مساجدی مربوط به شیعیان در این استان بر حذر داشت. 

اسماعیل در پایان ضمن تاکید بر گفته هایش مدعی شد فعالیت های شیعی از طریق غنیمت شمردن برخی انجمن های خیریه در اسوان وجود دارد ما از حکومت می خواهیم در این مورد اهمال نکند و به موضوع رسیدگی و هر چه زودتر وارد عمل شود.

http://www.shia-news.com/fa/news/62582

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد