دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

زمان ورود به میدان نبرد به فقها رجوع می‌کنیم/ امام خمینی (ره) به مقاومت مشروعیت بخشید

سید حسن نصرالله به مناسبت روز شهید در لبنان طی اظهاراتی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) به مقاومت مشروعیت بخشید، خاطر نشان کرد : امیدواریم یاد و خاطره روز شهید در زندگی ما و نسل های آتی مان باقی بماند.

 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در هفتمین شب محرم به مناسبت روز شهید در لبنان طی اظهاراتی تاکید کرد: امیدواریم یاد و خاطره روز شهید در زندگی ما و نسل های آتی مان باقی بماند.


وی با تاکید بر لزوم ارج نهادن بر ایثار شهدا  و جانبازان و اسیران و خانواده های آنها، افزود: عملیات استشهادی احمد القصیر بوده که لبنان و مقاومت را در مسیر پیروزی و رژیم اشغالگر را در مسیر شکست قرار داد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اهمیت اقدامات مراجع و فقهای اسلام در مبارزه با طرحهای استعمارگرایانه غربی، تاکید کرد: حزب الله نمی خواهد وارد آتش نبرد و درگیریها شود بلکه همیشه به مراجع بزرگ و عالیقدرمان رجوع کردیم. امام خمینی(ره) بود که مشروعیت را به مقاومت بخشید و این روش برگرفته از راه جهادی و شهادت طلبانه است.

نصرالله تاکید کرد: زمانی که بخواهیم تصمیم بگیریم که وارد میدان یا هر گونه نبرد شویم به داشته های علمی خود رجوع نمی کنیم، بلکه به فقها و مراجع عالیقدرمان که به بالاترین درجات فقهی، آگاهی، تقوا و شناخت زمان و مکان رسیده اند رجوع می کنیم.

http://mehrnews.com/detail/News/2173628
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد