دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

مسکن مهر , تدبیر عالی ؛ دلار پوسیده تنها راه فتنه اقتصادی

به نام خدای مهدی عج


عرض سلام و ادب خدمت شما کاربر محترم

چند وقتیه فتنه گران مشغول فتنه ای شدند آن هم از نوع شدید و عجیب اقتصادی !!!

آن هم با دلار پوسیده !!!

آن هم با دلار بی پشتوانه ای که صاحبان اصلی اش دچار شورش ها و ورشکستگی اقتصادی شدند و هر روز در گرداب سقوط بیشتر پیش میروند (غرب و آمریکای وات استریتی)

به راستی این دلار پوسیده این قدر ارزشمند است که تومان ما این قدر پیشش بی ارزش شده ؛ تومانی که این چند ساله با تمام تحریم ها می تازد و همچنان پیشرفت میکند و علوم جدید و قدیم را در مینوردد...

و یک نکته مهم هم اینکه با وجود ایراداتی که به دولت وقت وارد میکنند؛ و با تمام مشکلاتی که هست ؛ اگر دولت احمدی نژاد مسکن مهر را راه نمیانداخت ؛ من مانده ام که اینها با موضوع مسکن چه فتنه ای راه میانداختند و چه بلایی سرمردم میاوردند؟؟؟

 


 

من مطمئن هستم موضوع مسکن بسیار مهم تر است از موضوع دلار ؛ چرا که به واقع ضروری است و این مشکل تورم حبابی دلار بزودی فرو خواهد نشست. ولی اگر خدای ناکرده این مسکن مهر نبود ؛ چه مشکلاتی که پیش نمیآمد


و در پایان خدا را شکر که دیگر همه چیزمان درست است که اینها تنها امیدشان شده ؛ همین دلار پوسیده ، گویی به ته خط رسیده اند و انشااله ما به پایان راه نزدیکیم و پیروزی نهایی را خواهیم دید.

انشالله 

 

 

 

منبع: بچه مثبت

بندرخسارت شرکت یوتلست برای قطع شبکه های ایرانی را می پردازد

نهرین نت گزارش داد: 

بندربن سلطان خسارت شرکت یوتلست برای قطع شبکه های ایرانی را می پردازدیک پایگاه عرب زبان با اشاره به اقدام شرکت یوتلست در قطع برنامه های شبکه های ایرانی سعودی ها را در پشت پرده آن دانست.به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه نهرین نت گزارش داد: منابع نزدیک به شرکت آرکیوا که تامین کننده خدمات ماهواره ای است فاش ساختند که کشورهای حوزه خلیج فارس خسارت ناشی از توقف برنامه های شبکه های ایرانی از سوی شرکت یوتلست را تقبل کرده اند.این منابع بیان کردند: فشارهای وارد شده از سوی اتحادیه اروپا علت اصلی تصمیم شرکت یوتلست در قطع برنامه های شبکه های ایرانی بوده و این فشارها بر شرکت ارکیوا ویژه خدمات ماهواره ای نیز وارد شده است که در ورای فشارها اسرائیل و عربستان سعودی قرار داشته اند.منابع فوق افزودند: این دو کشور تمامی تلاش خود را برای به اجماع رساندن تصمیم شرکت یوتلست برای توقف برنامه های نوزده شبکه ایرانی از جمله القدس و العالم به کار گرفته اند.این منابع بیان کردند: جبران ضرر و زیان شرکت یوتلست و آرکیوا انگلیسی یکی از عوامل اصلی قطع سریع برنامه های شبکه های ایرانی بدون هیچ اخطاری درباره اصلاح سیاست های رسانه ای آنها بوده است.نهرین نت گزارش داد: بر اساس اطلاعات اولیه دستگاههای امنیتی  کشورهای حوزه خلیج فارس متعهد شده اند که ضرر و زیان شرکتهای یوتلست و آرکیوا که دهها میلیون دلار می شد را بپردازند.منابع آگاه در شرکت آرکیوا همچنین بیان کردند: ادله ها نشانگر این موضوع است که دستگاه اطلاعاتی عربستان و شاهزاده بندر بن سلطان متعهد به پرداخت خسارت شرکتهای یوتلست و آرکیوا شده اند زیرا تلاشهای قبلی سعودی ها برای قطع برنامه های شبکه های ایرانی در سال گذشته با شکست روبرو شده بود.شایان ذکر است ماهواره یوتل ست اخیرا اعلام کرد 19 کانال ماهواره ای ایران را بدلیل تحریم های اتحادیه اروپایی از روی ماهواره خود قطع کرده است. 


منبع:مهر

5 کشته و زخمی در درگیریهای شمال لبنان

رسانه های عربی لحظاتی پیش از کشته و زخمی شدن پنج نفر در اثر تیراندازی در شمال لبنان خبر دادند.به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه العربیه لحظاتی پیش از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر در درگیری های شمال لبنان خبر داد.شایان ذکر است که در پی ترور وسام الحسن مدیر بخش اطلاعات سازمان امنیت داخلی لبنان امروز درگیری های شدید در اطراف مراکز دولتی رخ داده بود.  

 

منبع: مهر

عماد عثمان رئیس جدید بخش اطلاعاتی سازمان امنیت لبنان شد

شبکه های خبری از تعیین عماد عثمان به عنوان رئیس جدید بخش اطلاعاتی سازمان امنیت لبنان در پی کشته شدن وسام الحسن خبر دادند.به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد عماد عثمان به عنوان رئیس بخش اطلاعاتی سازمان امنیت لبنان تعیین شد.تعیین عماد عثمان در پی کشته شدن وسام الحسن در انفجار تروریستی روز جمعه در منطقه الاشرفیه بیروت صورت می گیرد.

 

منبع: مهر

تذکری که رهبری 18 سال پیش به آقای هاشمی دادند، اما ...

تذکری که رهبری 18 سال پیش به آقای هاشمی دادند، اما به آن بی توجهی شد + عکس 

 

من با حضرت آقای خامنه ای ملاقاتی داشته ام و ایشان فرمودند: 

من حدس می زنم که این یک نقشه ای خارجی باشد و با این امر موافق نیستم. 

 

                

 

ادامه مطلب ...

همه کسانی که از زندان ها بازدید کرده اند

همه کسانی که از زندان ها بازدید کرده اند / از بازیکنان پرسپولیس گرفته تا همسر قالیباف و ... 

برخی مسئولان قوه قضائیه، بازدید رییس جمهور از زندان اوین را تابع قوانین و مقررات دانسته و انجام آن را منوط به هماهنگی و طی شدن روال اداری کرده اند.                 

 انتشار خبر تصمیم رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین توسط شبکه ایران و تایید رسمی این خبر با انتشار نامه دکتر احمدی نژاد به رییس قوه قضائیه، واکنش های گوناگونی را برانگیخته است.
بازدید از زندان ها توسط شخصیت هایی حقیقی و حقوقی، امری طبیعی و مسبوق به سابقه است. با جستجویی ساده در موتورهای جستجو، می توان فهرستی بلندبالا از سابقه چنین بازدیدهایی بدست آورد. خبرنگار شبکه ایران، برخی از این سوابق را که متکی به جستجو در اخبار پایگاه های اطلاع رسانی رسمی کشور است، به شرح زیر تهیه کرده است:

بازدید بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از بازداشتگاه اوین، 27 مرداد 1391
بازدید سرزده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از زندان آبادان، 16 دی 1389
بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از بازداشتگاه اوین، 2 خرداد 1388
بازدید مدیران پروژه "سل گلوبال فاند" مستقر در سازمان ملل از زندان میناب، 21 تیر 1391
بازدید بازرسان "پروژه صندوق جهانی سازمان‌ ملل" از زندان مشهد، 10 دی 1390
بازدید تعدادی از "بانوان عضو سمن(NGO)" از زندان رجایی‌شهر کرج، 2 آذر 1388
بازدید همسر آقای قالبیاف، خانم زهرا مشیر از زندان اوین، سال 86
حضور قالیباف در زندان اوین، 26 بهمن 1387
بازدید خبرنگاران از زندان استان فارس، 1 تیر 1387
کمیسیون امنیت ملی مجلس بارها بطور سرزده از زندان ها بازدید کرده است، اسماعیل کوثری، 19 مهر 90 

 

پذیرایی از علی عسکری، کاظمیان و مهدوی کیا در زندان اوین - منبع: فارس 

 

  

لازم به ذکر است برخی مسئولان قوه قضائیه، بازدید رییس جمهور از زندان اوین را تابع قوانین و مقررات دانسته و آن را منوط به هماهنگی و طی شدن روال اداری کرده اند. 

 

منبع : شبکه ایران

شورشیان سوری را تجهیز می کنم

شورشیان سوری را تجهیز می کنم/ روابط قوی با اسرائیلی ها خواهم داشت 

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اذعان کرد در صورت پیروزی در انتخابات، گروههای تروریستی مستقر در سوریه را به سلاحهای بیشتری مجهز خواهد کرد. 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الحیات ، "میت رامنی" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از سیاستهای باراک اوباما در قبال منطقه خاورمیانه خواستار دخالت مستقیم بیشتر در سوریه، تجهیز گروههای مسلح سوری و اعمال تحریمهای بیشتر علیه ایران شد. 

 

وی در سخنانی در یک موسسه نظامی در ایالت ویرجینیا گفت : آرزو مساوی استراتژی نیست و آمریکا باید دخالت مستقیم در سوریه داشته باشد و مخالفان را مجهز کند. درباره سوریه من به اتفاق شرکایمان در راستای تامین سلاح مورد نیاز آنها برای مقابله با تانکهای نظام بشار اسد و بالگردها و جنگنده هایش تلاش خواهم کرد.

وی درباره ایران نیز مدعی شد: در اعمال تحریمهای جدید علیه ایران ذره ای تردید نخواهم کرد و تحریمهای کنونی را تشدید خواهم کرد.

رامنی در ادامه بر همکاری قوی تر با رژیم صهیونیستی و افزایش کمکهای نظامی به این رژیم تاکید کرد.

 

منبع: مهر 

 

کشف پیکر نخستین خلبان شهید دفاع مقدس + عکس

پیکر سرلشکر «محمد صالحی» نخستین خلبان شهید دفاع مقدس بعد از 32 سال انتظار همسر و تنها فرزندش به کشف شد و به همراه شهدای تازه تفحص شده به میهن اسلامی باز می‌گردد. 

 

ادامه مطلب ...

نتیجه انقلابی که در سایه ولایت فقیه نباشد + تصاویر

از دست دادن با نامحرم گرفته تا سلف مشروب توسط سفرایش و از موضع گیری علیه نظام اسد بعنوان حامی مقاومت تا دوست وفادار شدن برای دشمن خونخوار مقاومت! 

 

ادامه مطلب ...

مرداک به دنبال خرید روزنامه‌های لس‌آنجلس تایمز و شیکاگو تریبیون

روپرت مرداک، مدیر اجرایی شرکت رسانه‌ای "نیوزکورپ" قصد دارد روزنامه‌های لس‌آنجلس تایمز و شیکاگو تریبیون را خریداری و زیرمجموعه شرکت خود کند. 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیران شرکت نیوز کورپ در ماه جاری میلادی دو مرتبه به دفتر روزنامه لس‌آنجلس تایمز رفت و آمد داشته‌اند.

روزنامه‌های لس‌آنجلس تایمز و شیکاگو تریبیون متعلق به شرکت انتشاراتی تریبیون هم اکنون در حال مبارزه با ورشکستگی هستند.

مدت زمان طولانی بود که مرداک به دنبال خرید لس‌آنجلس تایمز بود. هم اکنون شمارگان روزنامه لس آنجلس تایمز در روز 605 هزار نسخه است و روزنامه شیکاگو تریبیون 415 هزار نسخه در روز است.

از نظر تیراژ، لس آنجلس تایمز در مکان چهارم روزنامه های آمریکا و روزنامه شیکاگو تریبیون در مقام نهم قرار داد. روزنامه وال استریت ژورنال با دو میلیون 118 هزار نسخه در روز در رده نخست قرار دارد. 

 

 منبع:ایسنا

حمله طرفداران 14 مارس به مقر نخست وزیری لبنان +فیلم

طرفداران 14 مارس پس از تشییع «وسام حسن» با چوب و سلاح سرد به سوی مقر نخست وزیری تظاهرات کردند. 

 

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از شبکه المنار، نیروهای امنیتی مانع از حرکت طرفداران 14 مارس به سوی مقر نخست وزیری لبنان شدند.

این درگیری زمانی آغاز شد که طرفداران 14 مارس پس از تشییع «وسام حسن» با چوب و سلاح سرد به سوی مقر نخست وزیری تظاهرات کردند.

طرفداران 14 مارس قصد داشتند وارد دفتر نخست وزیر لبنان شوند تا دولت را وادار به کناره گیری کنند. 

 

فواد سنیوره نخست وزیر اسبق لبنان و از سران معارض 14 مارس، در این مراسم طی سخنان تحریک آمیز از دولت نجیب میقاتی خواسته بود که از سمت خود کناره گیری کند. 

 

لینک فیلم... 

 

منبع:فارس

با "جمشید بسم‌الله" اخلالگر بازار ارز برخورد شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: 
به اندازه کافی ارز و کالا در کشور وجود دارد و نیازی به وارد شدن به بحث کوپنی شدن
کالاها نیست و دولت در این مورد به خوبی عمل کرده و خواهد کرد. 
 
ادامه مطلب ...