دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

کشف سرنخهایی درباره عوامل ترور الحسن

کشف سرنخهایی درباره عوامل ترور الحسن/ حمله شبه نظامیان 14 مارس به ارتش 

 

اظهارات وزیر کشور لبنان درباره پیدا شدن سرنخهایی از عوامل ترور وسام الحسن و حمله شبه نظامیان وابسته به گروه چهارده مارس به نیروهای ارتش لبنان از مهمترین تحولات این کشور محسوب می شود. 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری لبنان، مروان شربل وزیر کشور لبنان اعلام کرد: تحقیقات جاری درباره ترور وسام الحسن به سرعت در حال پیگیری است و سرنخهای مهمی در این باره به دست آمده است.

وی افزود: روند تحقیقات کاملا محرمانه دنبال می شود، زیرا این برای تحقیقات بهتر است.

وزیر کشور لبنان بیان کرد: حمله به وسام الحسن موجی از خشم را در محافل لبنانی به دنبال داشته است و دولت سعی می کند که فضای متشنج موجود را از طریق تفاهم و با درایت کامل حل و فصل کند.

وی افزود: خشونتهای خیابانی به نفع احدی در شرایط کنونی نیست و بیشتر احزاب وابسته به جریان چهارده مارس حمله به مراکز دولتی و مقر نخست وزیری را تقبیح کرده اند.

وزیر کشور لبنان درباره درخواستها برای استعفای دولت کنونی لبنان ضمن هشدار درباره هر تلاشی در این زمینه بیان کرد: خلاء کابینه در شرایط کنونی خطرناک دارای تاثیرات منفی زیادی بر لبنان از بعد امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

خبر دیگر اینکه افراد مسلح وابسته به گروه چهارده مارس همچنان به راهزنی و حمله به لبنانی ها در منطقه الطریق الجدیده و راههای اطراف آن ادامه می دهند.

المنار گزارش داد: در محله قصقص-البریبر صدای گلوله آرپی جی شنیده شده است و ارتش لبنان به گشت زنی در منطقه ادامه می دهد و به دنبال آرامش اوضاع است.

در منطقه قصقص، گروههای مسلح وابسته به حزب المستقبل به سوی ارتش لبنان در این منطقه و شاتیلا آتش گشودند و نیروهای ارتش لبنان نیز به طور متقابل به سوی کانونهای تیراندازی شلیک کردند.

المنار بیان کرد: ارتش لبنان به تعقیب گروههای مسلح وابسته به چهارده مارس در قصقص و بشاره الخوری پرداخت. در طرابلس نیز نیروهای ارتش لبنان به گشت زنی در خیابانها پرداختند. 

منبع:مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد