دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

زن شهادت طلب فلسطینی +عکس

زینب ابوسالم خود را در میان نظامیان مهاجم منفجر کرد و با استخوان‌های پاره پاره خود پیکر ده‌ها صهیونیست‌ را درید. 

 

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، با این که سردادن در راه خدا برای شیعه مذهب نه عجیب که احلی من العسل است! اما شرمندگی که نه، احساس حقارت نفسمان را بند می‌آورد.

وقتی یک دختر مسلمان فلسطینی جهنم را برای آل صهیون در همین دنیا فراهم می‌کند و آتش خشم خداوند را چنان بر سر غاصبان قدس فرو می‌بارد که فجعلهم کعصف ماکول! خدا نکند مردان حقیقی امت رسول الله چنین زنانی باشند!

شهیده زینب علی عیسی ابوسالم

روی یک آتش خشم، شعله محبت است و این شعله آنچنان به دامن فرشتگان پاک فلسطینی می‌افتد که از آن پیکرهای پاک و آسمانی فقط سری بر جای می‌ماند آنچنان که از یاران حسین (عله السلام) جز سرهایی بر نی یادگاری باقی نماند!

خدایا! ارادتمندان حسین را در حسرت چنین شهادت‌هایی نمیران! یا حسین! مبادا که در قیامت در برابر صاحبان این سرهای سرافراز، سرافکنده باشیم! 

تنها عضوی که از زینب به جا ماند سر وی بود

*روز چهارشنبه 1 مهر 1383 مصادف با 6 شعبان 1425 برابر با 22 سپتامبر 2004 میلادی به دنبال انفجار مهیبی به محله پر ازدحام تل الفرانسیه (تپه فرانسوی) واقع در شهر قدس 350 صهیونیست اشغالگر به خاک و خون کشیده شدند که از میان آنان سه نفر به هلاکت رسیدند دقایقی بعد یگان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح با ارسال بیانیه‌ای به رسانه‌های گروهی سراسر جهان مسئولیت انفجار در محله تل الفرانسیه را بر عهده گرفت و مجری آن را را معرفی کرد و به این ترتیب نام زینب علی عیسی ابوسالم دوشیزه 18 ساله فلسطینی به عنوان دهمین زن شهادت طلب فلسطینی در تاریخ جهاد اسلامی با اشغالگران صهیونیست به ثبت رسید. 

محل عملیات شهید ابوسالم در تپه الفرنسیه

این دختر جوان که از اهالی اردوگاه عسگر بود قصد داشت خود را به درون یکی از اتوبوس‌های حامل شهرک نشینان صهیونیست برساند که توسط پلیس رژیم اشغالگر قدس شناسایی شد و مورد حمله قرار گرفت.

زینب ابوسالم بلافاصله خود را در میان نظامیان مهاجم منفجر کرد و با استخوان‌های پاره پاره خود پیکر ده‌ها صهیونیست‌ را درید. 

منزل شهید زینب ابو سالم

محل تل الفرانسیه کانون تجمع روزانه تعداد زیادی از صهیونیست‌هاست که قصد دارند از پایانه اتوبوس‌های این مکان خود را به شهرک‌های صهیونیست‌ نشین برسانند. 

جمع آوری اجساد صهیونیست‌ها در تپه الفرنسیه

متعاقب این عملیات بار دیگر تحلیل‌گران نظامی و صاحبنظران صهیونیست‌ به صورت جدی و ناکارآمدی موانع و تدابیر متعدد و سرسختانه امنیتی حاکم بر فلسطین اشغالی را زیر سؤال بردند. چگونه دختری 18 ساله با ظاهری که کاملا از عرب بودن وی حکایت دارد و ضمنا حجاب اسلامی داشته است توانسته بود خود را به یکی از کانون‌های پر ازدحام صهیونیست‌ها در شهر قدس برساند.

از این دختر شجاع فلسطینی اطلاعاتی بیش از این موجود نیست.

کشته شدگان عملیات زینب ابوسالم

تپه الفرنسیه بعد از عملیات استشهادی شهید ابوسالم

 
نظرات 1 + ارسال نظر
گل نرگس 1391/08/07 ساعت 22:53

برای شادی روحش :
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد