دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

فاطمه هاشمی با تلویزیون وابسته به صهیونیست‌ها مصاحبه کرد!

مصاحبه با این شبکه در حالی صورت گرفت که وابستگی و موضع گیری بر اندازانه این رسانه کاملا واضح است و موجب سوء استفاده از مصاحبه با برخی فعالان سیاسی شده است. 

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در پی انتقال مهدی هاشمی به یکی از بیمارستان‌های تهران و بازدید هاشمی رفسنجانی از فرزندش، فاطمه هاشمی دختر ارشد او به صورت تلفنی با شبکه تازه تاسیس ضد انقلاب که با حمایت اسرائیلی‌ها شروع به کار کرده با نام "رها تی وی" مصاحبه کرده است.

 


این شبکه ضد ایرانی که با محوریت امیرحسین جهانشاهی "عنصر برانداز و عامل موساد" تاسیس شده، با خیال خام اجماع گروهک‌های مخالف جمهوری اسلامی و پیوند میان فتنه گران اصلاح طلب و مزدوران ملکه در شبکه فارسی بی بی سی و سالخوردگان صدای امریکا راه اندازی شده است.

 


جهانشاهی عامل وابسته مستقیم موساد و موسس این شبکه تلویزیونی در گفتگو با شبکه خبری "راشاتودی" اظهار امیدواری می‌کند که انگلیس که خواهان به زانو درآوردن نظام ایران است، از شبکه تلویزیونی رها که تغییر سیاسی در ایران را در دستور کار دارد، حمایت کند. این عامل تابلو دار مدتی نیز با تاسیس خبرگزاری به نام موج سبز باجذب و سازماندهی روزنامه نگاران فراری روزنامه‌های زنجیره‌ای فتنه به بهره برداری از این جریان زرد شده مشغول بوده است.
یکی از چهره‌های شناخته شده این شبکه تازه تاسیس علی‌اصغر رمضانپور معاون مهاجرانی وزیر ارشاد در دولت اصلاحات است که در بی بی سی فارسی به عنوان کارشناس و دبیر یکی از سرویس‌ها آلت دست این رسانه سلطنتی بوده است. وی هم اکنون در تلویزیون رها تی وی با عنوان مدیر و سردبیر ارشد در کنار احمد رفعت کارشناس و خبرنگار قدیمی صدای آمریکا وابسته به CIA مشغول به فعالیت‌های خبیثانه خود شده است.

سهل انگاری و تغافل مصاحبه با این شبکه‌های در خدمت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در حالی صورت می‌گیرد که دستگاه‌های مسئول بارها نسبت به اینگونه مصاحبه‌های مخل امنیت هشدار داده‌اند و این خود سوال‌های بسیاری را از نیت و هدف مصاحبه شنونده در اذهان عمومی ایجاد می‌کند.

منبع: yjc.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد