دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

افسر سابق سیا:آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نابود کرد

تحلیل نویسنده کتاب عصر امام خمینی از شایعه پایان جهان:
سناریویی برای آغاز جنگ جهانی که شکست خورد/ وقتی افسر سابق سیا از نابودی سیاست اوباما توسط رهبر ایران می‌گوید

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) گفت:


اعلام کردن زمان برای پایان عمر جهان، سناریویی برای آغاز جنگ های جهانی بود.

به گزارش رجانیوز، هنوز داغی شایعه پایان عمر دنیا در 21 دسامبر 2012 سرد نشده است. شایعه‌ای که اگرچه اسباب تفریح و نشاط بود اما در عین حال فکر و ذهن و باور نزدیک به 700 میلیون نفر از ساکنان کره زمین را به خود مشغول کرد و گزارش‌های مختلف رسانه‌های جهان حاکی از آن است.


دانلود تصویر با سایز اصلی


در این میان نکته‌ای که شاید مورد غفلت قرار گرفت، اهداف پشت‌پرده شبکه‌های اختاپوسی صهیونیستی است که این شایعه به شکلی بسیار گسترده پخش کردند که این اهداف از سوی برخی از تحلیلگران، ارزیابی شد.


از منظر دینی "سست کردن باور به غیب در میان موحدان عالم"، شاید روشن‌ترین نتیجه‌ حاصله از گسترش این شایعه بعد از تحقق کذب بودن آن است که شایعه پراکنان به دنبال آن بودند. مثلا در دین اسلام، شاخصه "ایمان به غیب" از جمله صفات متقین برشمرده شده است، تقوایی که باید یک فرد مسلمان به آن ملتزم باشد.





در همین حال حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی نویسنده کتاب مشهور عصر امام خمینی(ره) به مسأله «شایعه زمان پایان جهان» از منظری دیگر پرداخت.


مدیر حوزه علمیه خوزستان در سلسله جلسات بصیرت افزایی هیئت فاطمیون خوزستان با طرح این سؤال که دلیل ذکر تاریخ برای پایان یافتن عمر جهان، چه بوده است؟ گفت: این که تنها برخی از پیشگویی های اقوام مکزیکی تاریخی را برای پایان عمر حیات جهان اعلام کرده اند، چیزی عوام فریبانه بوده و جریان چیز دیگریست.

وی با بیان این که اعلام کردن زمان برای پایان عمر جهان، استراتژیکی برای راه اندازی جریانی گسترده در سطح جهان از سوی مستکبران بود، افزود: از سال ۱۹۴۵ میلادی ده ها مرکز تحقیقاتی غرب و بیش از ۳۶ انجمن علمی مطالعات منطقه‌ای در آمریکا و کشورهای آسیای غربی برای شناخت اسلام و کشف پادزهر برای آموزه های اسلامی راه اندازی و شروع به کار کرده و برنامه آنان نیز تبدیل تمدن آمریکا به عنوان تمدنی نوین و پیشرفته در سطح جهان بود.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) افزود: آنان برای حکومت جهانی صهیونیست ها بر کره زمین برنامه ریزی کرده بودند؛ به طوری که بر روی درب پارلمان اسراییل نوشته بودند «ای اسراییل مرز های تو از نیل است تا فراط …» و بر همین اساس نیز در لبنان برنامه ریزی کرده و دانشگاه بزرگ آمریکایی را در بیروت راه اندازی کردند و در ایران نیز اقدامات گسترده ای را در دوران رژیم پهلوی انجام دادند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: رییس جمهور کارتر با زبان خود اعتراف کرده بود که در سفارت آمریکا در ایران بیش از ۱۱۰۰ نفر مشغول به کار بودند و اگر نبود خمینی و علمای آن دوران، هم اکنون ایران و جهان در حیطه اختیارات ما بود.

حاجتی با بیان این که دشمنان برای عملیاتی کردن اهداف خود ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ را اعلام کرده بودند، اظهار داشت: این که از چند سال پیش اعلام کرده بودند عمر دنیا در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ به پایان می رسد، سناریویی برای آغاز جنگ جهانی و قتل عام گسترده مردم جهان بود، اما خوشبختانه آنان به این هدف نرسیدند.

وی افزود: البته این قتل عامی که در سوریه رخ داده و همچنان نیز ادامه دارد، یکی از شاخه های سناریوی گسترده زمان پایان جهان است، که خوشبختانه در این مسیر نیز به موفقیت آن چنانی دست نیافتند؛ چرا که آنان تا کنون تلفات و هزینه های زیادی را متحمل شده و روز به روز نیز با جمعیت بیشتری از مردم بسیجی سوریه مواجه می شوند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، جنگ در سوریه را جنگی فرا منطقه ای دانست و تأکید کرد: تحولاتی که در جهان در حال شکل گیری بوده و درگیری هایی که در سوریه در حال انجام است، جنگی فرا منطقه ای بوده و در واقع باید آن را تقابل دو جبهه حق و باطل دانست؛ از این رو ما تأکید داریم که این حوادث رنگ و بویی جهانی دارد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی تصریح کرد: بنده اعتقاد دارم، حتی اگر سوریه در برابر مزدوران خارجی شکست بخورد، بازهم دشمنان قادر نخواهند بود، به اهداف و برنامه ریزی های خود دست یابند.


افسر سابق سیا: آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نابود کرد


حاجتی در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به روایت روزنامه The Los Angeles Times در خصوص قدرت نفوذ ایران، اذعان داشت: اواخر شهریور ۱۳۸۷ روز نامه The Los Angeles Times«لس آنجلس تایمز» این چنین می نویسد: با توجه به رشد فزاینده قدرت و نفوذ ایران، جمهوری اسلامی به همچون خاری در چشم آمریکا در آمده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه به سخنان رئول مارک گرکت یکی از افسران سابق سازمان سیا نسبت به حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و بیان داشت: چندی پیش مؤوسسه نو محافظه کار، American Enterprise Institute«امریکن اینترپرایز»، در گزارشی به قلم رئول مارک گرکت از افسران سابق سیا، نوشت مواضع رهبر عالی ایران«امام خامنه ای» سیاست جرج بوش را نابود کرد.


وی ادامه داد:


او آخرین بار در چالش هسته ای اعلام کرد؛ جمهوری اسلامی تسلیم نخواهد شد و اگر در برابر قدرت‌های متکبر یک گام به عقب برداریم باعث می شود تا آنان جلو بیایند! پس از این گرکت می نویسد: اگر امام خامنه ای همچون دیگر اشخاص مطرح ایران (برخی از سران فتنه) فرستاده ای را حتی به طور مخفیانه به واشنگتون اعزام می کرد؛ ما هم اکنون در تهران سفارتخانه خود را مجددا راه اندازی می کردیم، اما افسوس که این انفاق نیفتاد، بر این سیاق می توان گفت آیت الله خامنه ای سیاست پرفریب اوباما را نیز نابود کرد.


نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) افزود:


آری به واقع آنان برای پایان دنیا برنامه ریزی کرده بودند؛ چرا که آنان با صراحت اعلام کرده بودند که چالش اصلی ما یک ابر حریفی به نام آیت الله خامنه ای است که البته مردم ایران به این ابر حریف اعتمادی آمیخته با اعتقاد دارند و این مسأله با سرعت عجیبی در حال گسترش است و باید به هر طریقی جلوی آن را گرفت.


منبع:رجانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد