دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

آقای نقویان؛ همه نامرد، توی مرد راستش را بگو!

در پی هتاکی های اخیر نقویان؛

آقای نقویان؛ همه نامرد، توی مرد راستش را بگو!

شمایی که دوستتان برای اینکه پروژه‌ای را در وزارت نفت انجام دهد به یکی از مدیران آن وزارتخانه، مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان رشوه داده است ( که می گویند میزان شخصیت و سلامت هر فرد را از دوستانشان...


آقای نقویان از خطبای مشهور کشور به بهانه انتقاد از رئیس جمهور کشورمان، بار دیگر زشت ترین و تندترین تعابیر را علیه احمدی نژاد به کار برد در حالی که این ادبیات و سبک نقد را نه تنها از اساتید معمولی اخلاق کشور و حتی مردم عادی نمی توان شنید بلکه این نوع الفاظ و شیوه انتقادی بیشتر در چاله میدان ها از سوی افرادی خاص بکار گرفته می شود.


به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حجت الاسلام ناصر نقویان در سخنرانی اخیر خود در دانشگاه تربیت مدرس، با انتقاد از شخص رئیس جمهور مدعی شد که احمدی نژاد فردی نامرد، دروغگو، فریبکار ( با عرض پوزش از کاربران محترم ) و بی تدبیرتر از گاوها می باشد.

با توجه به این اظهارات زننده، هتاکانه و سراسر مجرمانه نقویان به شخص دوّم مملکت جا دارد که مدعی العموم علیه این روحانی هتاک و بداخلاق اعلام جرم نمایند و رسانه های کشور نیز برای دفاع از اخلاق و ارزشها و اثبات استقلال و حرفه ای بودن خود با چنین شخصی برخورد رسانه ای نمایند. هرچند بعید می دانیم جنجالی که علیه حجت الاسلام رسایی بخاطر انتقاد از یک خاندان ثروت و برخی فتنه گران از سوی برخی رسانه صورت گرفت، در قبال نقویان صورت گیرد چون نقویان در حال فعلی استاد اخلاق (!) چنین صنفی می باشد.

نقویان که در سلسله نشست های معرفتی با عنوان «رشدیافتگی» سخن می گفت، با قرائت شعر معروف نسیم شمال که «کور شوم، لال شوم، کر شوم/ لیک محال است که من خر شوم» مردم ایران را مردم بیداری دانست که حکومت، توان فریب دادن آنها را ندارد و مردم، ضعفها، اشتباهات و تقصیرات حکومت‌مردان را می‌دانند و تحلیل می‌کنند.

وی افزود: عزل و نصب کارگزاران باید با دلیل و از روی حکمت باشد و نه از روی هوا و هوس، همانطور که امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام دلیل عزل‌هایش را در سخنانش فرموده است، آقای احمدی‌نژاد هم اگر مرد است، دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان کند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شرکت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟! چرا ما ظرف 6 سال، 4 وزیر آموزش و پرورش عوض کرده‌ایم!؟! در حالیکه در دامداری‌های کشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌کنند تا مبادا گاوی که به بوی بدن آن شیردوش عادت کرده است، شیرش کم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مدیریت» را که یک اصل اولیه و بدیهی است می‌دانند امّا این آقایان آن را نمی‌دانند.

چرا صدر اعظم آلمان شوهرش را از سوار شدن در هواپیمای دولتی منع می‌کند ولی این آدم که شعار ساده‌زیستی می‌داد با 120 نفر از دوستان و بستگانش به سفر نیویورک می‌رود. آیا ایشان فکر می‌کند که با این مصاحبه‌های بدون خبرنگاری!! که با یک خبرنگار نابلد و با سؤالات از پیش مشخص‌شده انجام می‌دهد، می‌تواند مردم ما را گول بزند؟ اگر مرد است با ده نفر کارشناس خبره در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و .... مناظره برگزار کند. به قول معروف: «خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!».

اینکه اقای نقویان به بهانه نقد، زشترین عبارتها و توهین ها را علیه شخص دوم مملکت و بصورت آزادانه بکار ببرد و تکرار این تخلفات مجرمانه وی هیچ برخوردی را در پی نداشته باشد، در جای خود باید نقد و بررسی شود اما اینکه ایشان صحبت از مرد و مردانگی می کنند جا دارد تا از ایشان سئوال شود که؛

جناب آقای نقویان! آنطور که شما می گویید؛ رئیس جمهور این مملکت و منتخب 25 میلیون ایرانی _ که بارها کلیت دولتش مورد تائیدات صریح مقام معظم رهبری قرار گرفته اند و البته نقدهای منصفانه ای هم به شخص رئیس جمهور می باشد _  فردی دروغگو، فریبکار، غیرساده زیست، ( عذر می خواهیم) بی تدبیرتر از گاوها و هرچه که میزان ادب و اخلاق شما اقتضا می کند، می باشد اما حقیقتا شما بعنوان نقویان که و چه هستی؟!

شمایی که فتنه بزرگ 88 را دیدید و شهدای مظلومش را شناختید، شمایی که میزان خسارت فتنه گران بر نظام و انقلاب و مردم و بیت المال، و نوع جسارتهایشان بر دین و ارزشها و اصول را با چشم نظاره کردید اما علیه مسببان آن لب به سخن نگشودید، شمایی که علیه خاندان فتنه و راس آن سخنی بر زبان نیاوردید، شمایی که در برخی محافل معلوم الحال سخنرانی می نمایید، شمایی که برای یکبار از فساد اهدائی اصلاح طلبان و مدعیان سازندگی به این سرزمین سخنی نگفتید، شمایی که دوستتان برای اینکه پروژه‌ای را در وزارت نفت انجام دهد به یکی از مدیران آن وزارتخانه، مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان رشوه داده است ( که می گویند میزان شخصیت و سلامت هر فرد را از دوستانشان بشناسید/  پـیـامـبـر بـزرگ اسـلام (ص) فرموده است : چون خداوند خیر کسى را بخواهد دوست شایسته اى روزى او مى گرداند. )، شمایی که از آقازاده فراری و نحوه برخورد با او نه بوی تبعیض استشمام کردید و نه بوی فساد، شمایی که این روزها با نشستن بر کرسی اخلاق سخنان فتنه گران و ضدانقلاب را علیه نظام و کشور مطرح می کنید، شمایی که پیشرفتهای چشمگیر کشور بعد از انقلاب را در عرصه علم، فرهنگ، عدالت و اخلاق ندیده اید، شمایی که از پدران فتنه و انحراف که برخواسته از دولت سازندگی و اصلاحات هستند سخنی بر زبان نمی آورید، شما را چه بخوانیم؟! خودتان بگویید! مرد؟! عادل؟! منصف؟! استاد اخلاق؟! دلسوز مردم؟! دلسوز فرهنگ؟! با تدبیر؟!

ما نه می گوییم که حضرتعالی با برخی جریانات سیاسی حسابی بسته ای و اخلاق و دین را برای امیال دنیایت ذبح می کنی و نه قصد فاش کردن برخی شنیده های دیگر را در اینجا داریم چون در کلاس اوّل ادب و اخلاق مسائلی برای عمل آموخته ایم که چنین اجازه ای به ما نمی دهد اما شما که در مکتب اخلاقیت، پایین تر از گاو خواندن منتخب 25 میلیون شیعه ، مسلمان و ایرانی امری شرعی محسوب می شود، خودت بگو که تو را چه بخوانیم و بنامیم؟

جناب نقویان! آیا فکر نمی کنید چنین دوستانی که خود در وصف یکی از آنها اعتراف کردی کارت را به اینجا رسانده اند؟ که مولای متقیان می فرماید"   السوء فانه یهلک مقارنه  و یردی صاحبه " از همنشینی با یار بد بگریز زیرا او همدم خود را هلاک می کند و همنشین خود را به نابودی می کشاند.غرر الحکم :ح2599

امام علی(ع) همچنین می فرمایند: با انسان های بدخواه معاشرت مکن چرا که طبع تو ناآگاهانه از طبع او می دزدد.

به امید بازگشت به دورانی که مردم موعظه هایت را در رفتار و اخلاقت می دیدند.

منبع:بی باک


دکتر احمدی نژاد :
توهین در این مملکت هزینه ای ندارد



http://www.ckr.ir/1391/10/03/post-610

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد