دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

شمشیر امام زمان و هویت 313 نفر+فایل صوتی

پاسخ حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی به این پرسش که امام زمان با "شمشیر" ظهور می کنند؟ و 313 نفر یاران حضرت مهدی(عج) چه کسانی هستند؟(11:07 دقیقه)



خلاصه مطلب بهمراه نظر نویسنده:

1- قیام حضرت مهدی ، عزیز زهرای اطهر (س) و امید مستضعفان عالم (عج) ، قیام به سیف می باشد و همان شمشیر معروف ذوالفقار خواهد بود.


2- جنگ آن حضرت فقط با کسانی است که مقابلش می ایستند و جنگ ، جنگ مردانه است.


یعنی چی؟


یعنی اینکه آن امام مظلوم و معصوم با سلاحهای غیر متعارف به جنگ دشمنان نمی روند و هیچگاه دست به کشتار بی گناهان مثل زنها و کودکان نمی زنند بلکه همانطور که گفتم ، فقط با دشمنانی که مقابلش دست به سلاح و اقدام به جنگ کنند ، جهاد خواهند کرد.

3- امام زمان با پیشترفته ترین سلاحها قیام می کنند.چه اشکالی دارد که از جنبه تدافعی اسلحه هایی در اختیارشان باشد مثلاً واحد جنگال ، اشعه هایی به آنسوی عالم بفرستد که تمام زراد خانه های آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس و فرانسه از کار بیفتد وقتی که این اتفاق ، اگر بیفتد همه سلاحها یکسان و متعارف خواهند شد دیگر کسی نمی تواند با با موشکهای قاره پیما کشوری را نابود کند.


بنظرم همانطور که همه یقین داریم قدرت خداوند ، فوق قدرت بشری و سلاحهای امروزی است.

دو سال پیش آتشفشانی در جزیره ایسلند فوران کرد که اگر یادتان باشد حدوداً دو هفته پروازها هواپیماهای مسافری را مختل کرد و اگر قدرت پرتاب گدازه ها ، مواد و ذرات بسیار ریز بیشتر می بود حتی هواپیماهای جنگی که ارتفاع بالاتری پرواز می کنند ، غیر ممکن می شد چون موتور اینگونه هواپیماها از کار می افتاد.

می خواهم نتیجه بگیرم وقتی با یک غرش و فوران آتشفشان اینگونه در شعاع بسیار وسیع ، چندین کشور ، فرودگاه ها به تعطیلی کشیده شوند ، اگر اراده خداوندی بر این مساله تعلق بگیرد ، سلاحهای فوق مدرنی که با پرندگان تیزپرواز حمل می شوند ، بلااثر می شوند.


آتشفشان جزیره ایسلند ، بنظرم یک گوشمالی خیلی کوچک به انسانها بود.



خداوند با این کار به بشر فهماند که در مقابلم هیچی نیستی اگر بفرمانم زمین بلرزد و خشمی از مواد مذاب و گدازه را از خود نشان دهد و دیدیم که چگونه تمام فرودگاههای کشورهای مجاور تا یک هفته تعطیل شدند.


4- نکته آخر اینکه آن حضرت ممکن است بنا به صلاحدید از قدرت اعجاز خود استفاده کنند و منویات الهی را پیش ببرند.


5- هسته اولیه قیام حضرت 313 تن هستند و افراد و فرمانده رده بالا هستند که قادرند یک کشور را اداره کنند و مهره های اصلی اند.


یک نکته تا یادم نرفته بنویسم و آن اینکه ببینید چقدر جمهوری اسلامی به حرام دانستن کاربرد و استفاده از سلاح هسته ای تاکید کرده است آنجا که امام عاشقان مهدی (عج) ، خامنه ای عزیز استفاده از سلاحهای اتمی را حرام دانسته و آنرا تحریم نمودند که کلی مطلب در مورد استقبال کشورها و شخصیتهای فرامنطقه ای در این مورد وجود دارد.

بیخود نیست که معتقدیم این انقلاب انشاءالله به قیام و انقلاب جهانی حضرت مهدی متصل خواهد شد و یاران ایرانی جزء 313 تن آقا هستند.   


فایل صوتی پرسش و پاسخ


منبع:تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد