دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

همدستی وهابیون و منافقین برای مقابله با ملت ایران

در کنفرانس اخیر منافقین در پاریس چه گذشت؟ / برنامه ریزی مجدد آل سعود برای انتخابات ایران


همزمان با نزدیکی به روزهای پایانی دولت دهم و فرارسیدن انتخابات آتی شاهد تشدید نشست ها و گردهمایی عناصر ضد انقلاب در کشورهای گوناگون غربی هستیم که نشست عناصر ضد انقلاب در پاریس به بهانه حصر آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را می توان نمونه ای از تحرکات جدید دستگاه های اطلاعاتی غرب و عناصر وابسته به آنان دانست. در همین خصوص پایگاه نهر نت از دیدارهای سفیرهای عربستان و قطر در پاریس با "مریم رجوی"خبر داد.




به گزارش پایگاه 598، همزمان با فرارسیدن یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران شاهد تشدید نشست ها و گردهمایی عناصر ضد انقلاب در کشورهای گوناگون غربی هستیم که نشست عناصر ضد انقلاب در پاریس به بهانه حصر آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را می توان نمونه ای از تحرکات جدید دستگاه های اطلاعاتی غرب و عناصر وابسته به آنان دانست.

در همین خصوص پایگاه نهر نت از دیدارهای سفیرهای عربستان و قطر در پاریس با "مریم رجوی" یکی از سرکرده های گروهک تروریستی مجاهدین خلق، منابع آگاه خبر دادند که این گروهک تروریستی از سازمان ها و موسسات وهابی مستقر در کشورهای حاشیه خلیج فارس برای مشارکت و حمایت از توطئه " 2103 سال تغییر در ایران" دعوت به عمل آورده اند.


عناصر گروهک تروریستی مجاهدین خلق که حدود 35 سال است در توهم براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به سر می برند و در این خیال باطل همچنان دست و پا می زنند، بعد از همکاری با کشورهای سلطه گر غربی در فتنه 88 ، این بار در تلاش هستند تا در انتخابات آتی ریاست جمهوری اسلامی ایران که قرار است در خرداد ماه 1392 برگزار شود، دست به فتنه انگیزی بزنند هرچند که این بار هم مانند 35 سال گذشته نتیجه ای جز شکست عایدشان نخواهد شد.

سران گروهک تروریستی مجاهدین خلق در راستای این خیال باطلشان با شخصیتهای وهابی در کویت، عربستان و قطر تماس گرفتند تا بتوانند هماهنگی هایی را بین این گروهک تروریستی و جریان وهابی با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمایند.

شایان ذکر است؛ "مبارک الوعلان" یکی از نمایندگان مجلس الامة کویت در کنفرانسی که اخیرا گروهک تروریستی مجاهدین خلق در پاریس برگزار کرد، حضور داشت و به صراحت و روشنی اعلام کرد که جریان وهابی در تلاش است تا همه امکانات لازم را برای گروهک تروریستی مجاهدین خلق ایجاد نماید تا در نتیجه نظام ایران را به سقوط بکشانند.

از سوی دیگر " ولید الطباطبایی" یکی دیگر از نمایندگان تندروی وهابی کویت که با دستگاه جاسوسی عربستان نیز روابط بسیار نزدیک و خوبی دارد، در ماه آگوست 2011 با سرکرده های این گروهک تروریستی بنابر دعوتی که این گروهک در چارچوب تماس های مستمر با شخصیت های وهابی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عمل می آورد، دیدار کرد.

منبع:598

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد