دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

آخرین تصاویر از شهید کربلا+نامه دختر شهید به پدر

این تصاویر مربوط به جلسه یک ساعت قبل از انفجار است که در گردهمایی روحانیون و مداحان کاروان های زیارتی در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری گرفته شده است.


به گزارش مشرق به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی حج، این تصاویر مربوط به جلسه یک ساعت قبل از انفجار است که در گردهمایی روحانیون و مداحان کاروان های زیارتی در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری گرفته شده است.


در انفجار انتحاری روز گذشته در بین الحرمین یک زائر ایرانی شهید و دوتن دیگر مجروح شدند.


در تصاویر زیر روحانی جوانی که با عبا و عمامه سفید و طوسی ملاحظه می‌کنید مربوط به شهید حجت الاسلام قدوسی است که در حادثه روز گذشته به شهادت رسید.



منبع:مشرق

نامه دختر خردسال روحانی شهید ایرانی بین‌الحرمین به پدر +عکس

نسخه ای از نامه "فاطمه قدوسی" دختر خردسال روحانی شهیدی که روز یکشنبه در انفجار در بین‌الحرمین کربلا به شهادت رسید منتشر شد.

به گزارش مشرق، نسخه ای از نامه "فاطمه قدوسی" دختر خردسال روحانی شهیدی که روز یکشنبه در انفجار در بین‌الحرمین کربلا به شهادت رسید منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حج و زیارت، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی، مسؤول امور فرهنگی و روحانیون بعثه مقام معظم رهبری با حضور در هتل محل اقامت روحانی شهید قدوسی با مدیر و همسفران وی دیدار و ضمن تسلیت برای آنها و خانواده محترم او طلب صبر کرد.

در این دیدار که در هتل "الملاک" (فرشته) کربلا انجام شد، "احمدی" مدیر کاروان "تشنگان زمزم فرات" و جمعی از زائران که حجت الاسلام قدوسی مسؤولیت کاروان آنها را برعهده داشته حضور داشتند.

مدیر کاروان "تشنگان زمزم فرات" که به گفته خود آشنایی بیش از 30ساله با حجت‌الاسلام قدوسی دارد درباره ویژگی‌های این روحانی شهید سخن گفت و از علاقه او برای شهادت آن هم در کربلا و آرام گرفتنش در قبرستان وادی‌السلام که یکی از آرزوهای بزرگ او بود خبر داد.

وی نسخه‌ای از نامه دختر خردسال شهید قدوسی را که روز هشتم اسفندماه جاری قبل قبل از اعزام وی به کربلا نوشته بود را در اختیار خبرنگار بعثه قرداد که متن و تصویر این نامه را در ادامه مشاهده می‌کنید:


بسمه تعالی
سلام بابا. امیدوارم خوش بگذره. بابا چرا این طوری شد.. یه دفعه اول کربلا 3 نفره منو نبردید هیچ چیزی نگفتم؛ بعد یک مکه 12 روزه باز هم هیچی نگفتم و الآن دیگه یه چیزی می‌گم. بابا! چون توی مسابقه اول شدم باید منو کربلا 5 بار، مکه 8 بار، قم 20 بار، مشهد 10 بار ببری اگرنه.. می‌گم شما به من جایزه ندادی. بابا! یکی از خاطره‌هایم را در صفحه‌ی بعد می‌بینی.
فعلاً خداحافظ و التماس دعا




تصویر نامه در اندازه بزرگتر:
منبع:مشرق

نظرات 1 + ارسال نظر
fatemehsheikholeslami 1394/01/08 ساعت 05:34

سلام، چه کسی‌ مسول عدم امضای توافق نها‌یی خواهد بود؟ رهبر؟ روحانی؟ دلواپسان؟ همه ما؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد