دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

طرح 6 مرحله ای حزب بعث برای براندازی دولت شیعه عراق

"سالم زبیدی"؛ سخنگوی استانداری کربلا در مصاحبه ای اعلام کرد:

سازمان اطلاعات کربلا از توطئه حزب بعث برای سرنگونی دولت مالکی که قرار است قبل از انتخابات اجرا شود خبر داد. وی افزود: این توطئه قرار است طی شش مرحله اجرایی شود.


به گزارش «شیعه نیوز»، استانداری کربلا؛ روز جمعه از اجرای طرحی شش مرحله ای از سوی حزب منحله بعث برای براندازی حکومت شیعه عراق و شکست انتخابات آینده این کشور خبر داد.

"سالم زبیدی"؛ سخنگوی استانداری کربلا در مصاحبه ای اعلام کرد:


سازمان اطلاعات کربلا از توطئه حزب بعث برای سرنگونی دولت مالکی که قرار است قبل از انتخابات اجرا شود خبر داد. وی افزود: این توطئه قرار است طی شش مرحله اجرایی شود:


1- مبارزات انتخاباتی متمرکز با همکاری برخی فعالان مدنی و حمله علیه حکومت فعلی و فاسد و نالایق جلوه دادن آن و ادعای هدر دادن بیت المال با تکیه بر طرح های اجرایی ناقص و ارائه سند برای پذیرش اذهان عمومی!.

2- تاکید بر اینکه مواد منفجره  و بمب هایی که در عملیات های تروریستی استفاده شده ساخت ایران است و از آنجایی که حکومت از سوی ایران حمایت می شود، تمام اقدامات تروریستی از سوی حکومت عراق صورت می گیرد.

3- حمله به وزارت خانه ها و سازمان های حکومتی برای لغو و ابطال برخی قوانینی که به نفع شهروندان و نظامیان و ... است تا نفرت از دولت را در میان آنها ایجاد کند.

4- استفاده از برخی مزدوران پارلمانی برای سنگ اندازی در اجرای قوانینی که باعث بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و افزایش محبوبیت مردمی حکومت می شود.

5- هماهنگی با دستگاه های اجرایی در بغداد و دیگر استان ها برای مبارزه با کلیه بازاریان و ... در صورت عدم رعایت قوانین جدید، در جهت افزایش نارضایتی عمومی.

6- ایجاد فتنه هر چه بیشتر در استان های مختلف از جمله کربلا، رمادی، دیالی، کرکوک، نینوا و ... با پشتیبانی مالی، تسلیحاتی تروریست ها و برخی روسای قبایل عراق.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد