دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

علی دایی: آیت‌الله بهجت من را نمی‌شناختند

آقای گل فوتبال جهان پیش از بازی با پرسپولیس ساعتی با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به گفت‌وگو نشست. بدون شک افتخارش در به ثمر رساندن 109 گل ملی که حتی لیونل مسی هم برای شکستن آن کار سختی دارد تا مدت‌ها بر تارک فوتبال ایران و آسیا می‌درخشد. دایی در این مصاحبه از همه چیز گفت. صحبت با آیت الله بهجت که فکر می‌کرد علی دایی یک عرب است و...


از رفتن پیش آیت الله بهجت بیشتر برایمان بگویید

من همیشه دنبال کسی می‌گشتم که سیاسی نباشد و مردم دوستش داشته باشند. چندین بار نزد ایشان رفتم اما همان یک بار نماز خواندن پشت آقای بهجت همه چیز را به من نشان داد. بعد از آن هم دوست داشتم خیلی نزدشان بروم. قوت قلبی از حضور پیش ایشان می‌گرفتم. همیشه ایشان را در دالان کوچکی در مسجدش می‌دیدم که همان دیدار سه، چهار ماه من را شارژ می‌کرد.




آقای بهجت شما را می‌شناختند؟
اصلا! ایشان نه من را می‌شناخت و نه می‌دانستند من چه کاره‌ام. تازه قشنگی کار اینجا بود که روز اول با من عربی صحبت کردند که من به ایشان گفتم من فارسی صحبت می‌کنم و از دفترشان من را به او معرفی کردند. از آنجا که مراجعه کنندگان عرب به ایشان زیاد بودند و به هر کسی اجازه نمی‌دادند که نزد او بروند، فکر می‌کردند من عرب هستم.

بعد از رحلت ایشان جایگزینی برای ایشان پیدا کرده اید؟

من الان بعضی اوقات پیش آیت الله وحید خراسانی می‌روم. ایشان هم جزو بزرگان هستند و همان حس را به من می‌دهند. فکر می‌کنم در این مسائل آدمها و راههایی که انتخاب کردم خیلی درست بوده‌اند. سعی کرده‌ام همیشه دنبال کسی بروم که هم ارزش دنیوی داشته باشد و هم اخروی.



منبع:ایسنا

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره 1391/12/21 ساعت 16:21



سلام
خوشحال میشم تشریف بیارید به بازی آنلاین و رکود بزنید!

http://game.parsdlc.com

همچنین میتونید به صورت دائمی فایل و عکس هاتونو به ما بسپارید!

http://up.parsdlc.com

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد