دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

پرداخت 3 هزار دلار به هر خانواده یمنی برای جنگ در سوریه

یک روزنامه یمنی افشا کرد که جماعت اخوان المسلمین سوریه با نفوذ در خانواده‌های یمنی و اغوای مالی آنها، این خانواده‌ها را وادار می‌کنند که اعضای خانواده خود را برای جهاد راهی سوریه کنند.




روزنامه یمنی «الیمن الیوم» فاش کرد که رهبران جماعت اخوان المسلمین سوریه اقدام به فریفتن ده‌ها جوان یمنی برای ارسال آنها تحت عنوان جهاد به سوریه می‌کنند.


این روزنامه یمنی در ادامه نوشت که سران جماعت اخوان المسلمین سوریه از ماه‌ها پیش اقدامات خود را در یمن آغاز کرده و مشغول آموزش نظامی جوانان یمنی برای اعزام آنها به سوریه هستند.


الیمن الیوم در گزارش خود افزود:‌ منابع امنیتی در استان یمن در نزدیکی مرزهای عربستان سعودی در این باره گفته‌اند که سران جماعت اخوان المسلمین با مسئولان امنیتی این استان در منطقه «قعیدنه» دیدار کرده و با دستاویزهای مذهبی آنها را به شرکت در جهاد در سوریه تشویق کرده‌اند.


این منابع گفته‌اند که رهبران جماعت اخوان المسلمین در سفر اخیرشان به یمن به دیدار اهالی مناطق قعیدنة و الشرفین رفته و با توزیع مبالغ مالی بین آنها که میزان آن به 3 هزار دلار به هر خانواده رسیده، آنها را تشویق کرده‌اند، جوانان خود را برای شرکت در جهاد در سوریه راهی ترکیه و از آنجا سوریه کنند.

منبع:فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد