دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

فرمانده ارتش لبنان نسبت به اوضاع امنیتی این کشور هشدار داد

بیروت- ˈجان قهوجیˈ فرمانده ارتش لبنان با اشاره به افزایش حوادث و درگیری های مرزی با سوریه و همچنین تحرکات گسترده رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، نسبت به اوضاع امنیتی این کشور و منطقه هشدار داد.




به گزارش ایرنا از بیروت، فرمانده کل ارتش لبنان، روز چهارشبنه در جمع مسئولین ارشد نظامی این کشور افزود: لبنان هم اکنون شرایط حساس و خطرناکی را سپری می کند، ولی یگان های ارتش و نیروهای امنیتی با تمام امکانات در انجام وظیفه خود در حمایت از کشور و ثبات و استقرار آن و ربودن فرصت از مخلان به امنیت و آسایش مردم کوشا هستند.

وی با اشاره به نقش ارتش در کنترل و مراقبت از نقاط مرزی با هدف جلوگیری از عملیات قاچاق اسلحه و ورود و خروج عناصر تروریست و مسلح به خاک سوریه، افزود: همگان باید با همکاری با ارتش، از بار سنگین مسئولیت آن در حمایت از کشور بکاهند.

قهوجی افزود: تنها بدین ترتیب ارتش می تواند با تمرکز و روحیه ای بهتر با همکاری نیروهای حافظ صلح سازمان ملل ˈیونیفلˈ، در راستای اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت و رویاروریی با تهدیدهای رژیم صهیونیستی، به تقویت نیروهای خود در جنوب و مناطق مرزی لبنان و سوریه بپردازد.

فرمانده ارتس لبنان تأکید کرد: وجود آرامش در عرصه های داخلی، منجر به تقویت حضور ارتش در نقاط مرزی می شود و در این صورت دیگر نیازی به انتقال یگان های ارتش به مناطق دیگر برای کنترل امنیت و بازگشت آرامش به مناطق حادثه خیز نیست.

قهوه جی با اشاره به این که ادامه سخنان تحریک آمیز به افزایش تنش های سیاسی و مذهبی کشور کمک می کند، تصریح کرد: همه باید از میزان سخنان تحریک آمیز بکاهند تا کشور از فضای تنش و منازعات مذهبی و طایفه ای دور شد و ارتش با عاملان مخل به امنیت و ثبات لبنان با قاطعیت برخورد می کند.

منبع:ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد