دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

احمدی نژاد بهترین و اصلح ترین گزینه برای انتخابات 84 و 88 بود

نماینده مجلس در گفت وگو با شبکه ایران:


احمدی نژاد بهترین و اصلح ترین گزینه برای انتخابات 84 و 88 بود / خدمات ارزنده دولت نهم و دهم فراموش شدنی نیست



عباسپور انتخاب احمدی نژاد برای سکانداری قوه مجریه طی 84 و 88 را بهترین انتخاب و اصلح ترین گزینه دانست و افزود:


دولت احمدی نژاد خدمات قابل توجهی از جمله حاکم کردن دولت اسلامی،‌استکبار ستیزی،‌دشمن شناسی،‌خود کفایی در بخش بنزین، ‌توسعه صنعت دفاعی، هوا فضا و توفیقات هسته ای و علمی در 8 سال گذشته برای کشور داَشته است.


روح الله عباسپور با بیان این مطلب که سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی با هدف تخریب جریان فکری اصولگرایان صورت می گیرد، خاطر نشان کرد:


اگر خدمات ارزنده دولت نهم و دهم که موجبات خودکفایی کشور در عرصه های مختلف علمی و هسته ای و همچنین عزت و کرامت ایران در عرصه بین المللی را فراهم کرد نیازمند عذرخواهی و پشیمانی است، پس افرادی همچون هاشمی که با حمایت از جریان فتنه آب به آسیاب دشمن ریخته و همراه و همگام با بیگانگان شدند چه کار باید بکنند؟!


وی ادامه داد: هر چند ما با کسانی که به موسوی رأی دادند هیچ مشکلی نداریم،‌اما کسانی که درنتیجه انتخابات تشکیک ایجاد کرده و با اظهارات و اقدامات خود باعث توهین به مقدسات،‌آرمان های امام (ره) و ضربه زدن به نظام شدند،‌چگونه اعمال خود را جبران خواهند، در حالی که علی زغم گذشت چندین سال از فتنه 88 هنوز ابراز ندامت و پشیمانی نکرده و به اشتباه و گناه خود نیز اعتراف نکرده اند.


نماینده بوئین زهرا که با خبرنگار سیاسی شبکه ایران گفت وگو می کرد، انتخاب احمدی نژاد برای سکانداری قوه مجریه طی 84 و 88 را بهترین انتخاب و اصلح ترین گزینه دانست و افزود: دولت احمدی نژاد خدمات قابل توجهی از جمله حاکم کردن دولت اسلامی،‌استکبار ستیزی،‌دشمن شناسی،‌خود کفایی در بخش بنزین،‌توسعه صنعت دفاعی، هوا فضا و توفیقات هسته ای و علمی در 8 سال گذشته برای کشور داَشته است.


وی خدمات دولت احمدی نژاد را فراموش نشدنی عنوان کرد و با انتقاد از صحبت های اخیر هاشمی رفسنجانی، گفت: هرچند کاملاً روشن و واضح است وی برای تخریب چهره اصولگرایان این گونه مطالب را مطرح می کند،‌اما باید به هاشمی گفت در پیش گرفتن چنین رویکردی در شأن وی نیست.


عضو فراکسون اصولگرایان با اشاره به ضرورت حفظ آرامش کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و تأکیدات مقام معظم رهبری در این رابطه ،‌ ادامه داد: بهتر است هاشمی با این گونه مطالب فضای جامعه را ملتهب نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد