دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

سردار سلیمانی:در انتخابات پیش‌رو نباید اشتباه کنیم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که در انتخابات پیش‌رو نباید اشتباه کنیم و باید در پیشگاه خداوند به نقش و وظیفه خود عمل کنیم، اظهار کرد:

 مردم زیاد توجه‌ای به جریانات سیاسی ندارند و در خدمت و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و برای مردم ثابت شده که در نظام جمهوری اسلامی اساس ولایت و رهبری است و ما به عنوان پیشکسوتان جنگ با اعتماد کامل تحت ولایت و اطاعت رهبری هستیم و بر این اساس قدرت ایران غیرقابل شکست است.

دانلود سایز بزرگ

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، سردار "حاج‌ قاسم سلیمانی" در نشست جمعی از پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: اکنون شیعه تبدیل به یک پادگان واحد شده و رهبری واحدی پیدا کرده است و شاید مشکلاتی باشد، اما این موضوع عمومیت ندارد و شیعیان ایران را ام‌القرا می‌دانند.


وی ادامه داد: وضع فعلی کشور با گذشته تاریخ ایران و شیعه فرق جدی و اساسی دارد و اگر به آن توجه نشود و احساس مسئولیت نسبت به آن نشود، مشکلاتی ایجاد می‌شود.


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی پیوستگی بین شیعیان صورت گرفته است، تصریح کرد: این برکه‌ها و دریاچه‌های گسسته به هم پیوند خوردند و شیعه و تشیع در جهان موضوعیت پیدا کرده است.


سلیمانی با بیان این‌که در دنیا هیچ کشوری به اندازه ایران مدافع منافع اهل سنت نبوده است، گفت: هیچ کشور عربی جرأت نکرده یک فشنگ به فلسطینی‌ها بدهد، اما مقام معظم رهبری اعلام کردند از فلسطین حمایت می‌کنیم.


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: در داخل کشور باید توجه به مدیریت و حمایت از مرکزیت نظام اسلامی باشد؛ چراکه قدرت ایران بر بیرون بسیار اثر دارد و موفقیت‌های صنعتی و تکنولوژی ایران موجب سرافرازی جهان اسلام است و مسلمانان احساس قدرت و قوت می‌کنند و این روند تداوم دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد