دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

توطئه‌گری‌های اندیشکده‌های آمریکایی برای انتخابات ایران آغاز شد

عناصر ضد انقلاب در "وودرو ویلسون" / چه کسانی در سمینار ضد ایرانی سخنرانی می‌کنند؟ + تصاویر


دولت آمریکا در آستانه انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری و در راستای پیشبرد اهداف "جنگ نرم" علیه ایران در صدد است با همکاری مرکز وودرو ویلسون سمیناری را برگزار کند.




به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  این سیمنار قرار است در روز 23 مه (دوم خردادماه) تنها سه هفته پیش از برگزاری انتخابات در ایران در مرکز "وودرو ویلسون" برگزار شود.

این مرکز وابسته به بنیاد "جورج سوروس" است که مجری اصلی کودتاهای مخملی در کشورهای مختلف بوده است و در جریان فتنه 88 نیز نقش مهمی را در یاری رسانی به فتنه گران و مزدوران خارج از کشور ایفا نمود.

از جمله شرکت کنندگان در این سمینار می‌توان به "هاله اسفندیاری" اشاره کرد. وی چندین سال است که در این موسسه مطالعاتی تحت عنوان "پژوهشگر" مشغول به کار بوده و به منظور جاسوسی برای آمریکایی‌ها به ایران نیز سفر کرده است. وی پس از دستگیری در جریان بازجویی‌هایش شخصا به تلاش در جهت براندازی اعتراف کرد.


"علی واعظ" نیز از دیگر سخنرانان این سمینار است. وی تحت عنوان پژوهشگر مسایل هسته‌ای و عضو گروه موسوم به "بحران" در شبکه‌های ضد انقلاب فارسی زبان از جمله "صدای آمریکا" و "بی بی سی" حضور می‌یابد و اظهاراتی ضد ایرانی را بخصوص در مورد برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران ایراد می‌کند. 


از دیگر سخنرانان این سمینار "میئر جاودانفر" پژوهشگر صهیونیست است که در دانشگاه "هرتزلیا" رژیم صهیونیستی به تدریس علوم سیاسی می‌پردازد و با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ارتباط است. وی اخیرا تحرکات زیادی داشته و در سمینارهای مختلف ضد ایرانی شرکت کرده است. جاودانفر مقالات ضد ایرانی بسیاری را نیز در نشریات مختلف غربی و صهیونیستی منتشر کرده است. 


سخنران پایانی این سمینار نیز "باربارا اسلاوین" پژوهشگر آمریکایی خواهد بود که بعنوان همکار مطالعاتی در اندیشکده "شورای آتلانتیک" فعالیت می‌کند و در پایگاه تحلیلی "المانیتور" نیز مقالاتی را در مورد ایران به نگارش درآورده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد