دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

سایت حامی قالیباف: لنکرانی و جلیلی باید رد صلاحیت شوند!

در حالی که طی روزهای اخیر و بعد از ثبت نام دکتر جلیلی و دکتر لنکرانی در انتخابات، جبهه گفتمان انقلاب اسلامی با دو پرچمدار به تقابل با گفتمان سازش با محوریت هاشمی رفسنجانی حرکت خود را آغاز کرده است، برخی افراد و رسانه های حامی شهردار نتوانسته اند خشم خود را از این مساله پنهان سازند.


به گزارش رجانیوز، شهردار تهران که کار خود را برای رقابت با چهره های انقلابی و سوم تیری بسیار سخت دیده و سالها زحمت خود را برای تبلیغات غیر مستقیم جهت حضور در انتخابات بی ثمر می بیند، دست به تاسیس رسانه های قارچ گونه و انتخاباتی زده است که البته منابع مالی هیچ کدام از آنها مشخص نیست.


در یکی از این سایت های تازه تاسیس که کنار صفحه اصلی آن نیز عبارت "پویش حمایت دانشگاهیان از دکتر قالیباف" دیده می شود، مطلبی با عنوان "چرا جلیلی ها و لنکرانی ها احراز صلاحیت نمی شوند؟" منتشر شده که در بخشی از آن ضمن هجمه به لنکرانی و جلیلی آمده است:


افرادی چون لنکرانی ها با سابقه یک دوره وزارت و پیش از آن سابقه ریاست یک بیمارستان چرا باید خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری مطرح کند و احراز صلاحیت شود؟ ایشان تاکنون به اداره چه فرآیند بالادستی و برنامه محور و مهمتر از همه مدیریت اجرایی کلانی دست یافته اند که امروز رجل سیاسی تلقی شوند؟


آقایانی چون جلیلی ها بدون داشتن مسئولیت اجرایی در کشور و تنها با دبیری شورای عالی امنیت ملی که در حد یک دبیرخانه تنها به امور اداری خویش می پردازد و تجربه چندان موفقی نیز در سیاست خارجی نداشته است – البته جز ۶ قطعنامه که برای ایران به ارمغان آورده است- چرا خود را واجد شرایط می داند؟ این افراد که تا چندی پیش حتی قصد ثبت نام در انتخابات را نداشته اند چگونه می توانند به ارئه برنامه بپردازند و خود را محک بزنند؟"


گفتنی است فارغ از حمله به شخصیت موجه فردی مانند دکتر لنکرانی که بسیاری از دولتمردان گذشته به مدیریت قوی و توانایی اجرایی وی ادبیات عصبانی سایت حامی قالیباف در حمله به دکتر جلیلی و مقصر جلوه دادن وی پیرامون قطعنامه های شورای امنیت ملی ایران، همپوشانی زیادی با رسانه های خارجی دارد که به نظر می رسد مراجع قضایی باید نسبت به این مدل مطالب ضد امنیتی واکنش قاطعی نشان دهند.


گفتنی است پیش از این عوض حیدر پور از اعضای ارشد ستاد قالیباف در گفتگو با یکی از سایتهای حامی شهردار تهران خواستار ردصلاحیت لنکرانی شده بود و امروز نیز در گفتگو با خبرگزاری ایلنا که اصلی ترین رسانه اصلاح طلبان است، درباره جلیلی گفته بود: "در حال حاضر بیان می کنم که جلیلی در حد و قواره ریاست جمهوری نمی بینم؛ او رجل سیاسی مذهبی نیست که بتواند کشتی اداره کشور را برعهده بگیرد."


لازم به ذکر است دکتر لنکرانی پیش از این از حضور نهایی یک نفر از گفتمان سوم تیر در انتخابات خبر داده و تاکید کرده بود:


"با برخی دوستان از جمله دکتر جلیلی رقابت گفتمانی نداریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا در 24 خرداد یک نفر را به عنوان نماینده گفتمان انقلاب معرفی کنیم."

منبع:رجانیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1392/02/31 ساعت 13:36

جالبه که اخبار دروغینی که خیلی از خبرگزاری ها درباره رد صلاحیت لنکرانی اعلام کردن، کدخدایی همه رو تکذیب کرد!!!
لطفا حداقل یک دلیل برای رد صلاحیت شدن لنکرانی بگید!!!
دلیلتون باباشه؟
اولا که پدر رو میشه به خاطر پسر مواخذه کرد اما پسر رو نمیشه به خاطر پدر مواخذه کرد!
ثانیا در اینجا از آقای هاشمی سوال میکنم که با سابقه درخشانی که مهدی و فائزه و همسرش دارن چطور از رد صلاحیت شدن نترسید؟! توی گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره فتنه 88 حداقل 6بار اسم مهدی هاشمی ذکر شده.
یا دلیلتون سابقه اجراییشه؟
وقتی شهردار (احمدی نژاد-84) و فرمانده نیرو انتظامی (قالیباف-84) و وزیر ارشاد(لاریجانی-84) تایید صلاحیت میشن، بدیهیه که دلیلی برای رد صلاحیت شدن وزیر بهداشت وجود نداره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد