دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

مشایی تایید صلاحیت شود، تمکین می کنیم

عوض حیدرپور در گفت و گو با شبکه ایران:

مشایی تایید صلاحیت شود، تمکین می کنیم 




نماینده شهرضا گفت: همه از فرمایشات امام و مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان اطلاع دارند و هیچ ابهام و شبهه ای درباره اختیارات این نهاد مهم وجود ندارد. مسئولیت صیانت از قانون اساسی وانتخابات کشور بر عهده شورای نگهبان است. 



شبکه ایران / عوض حیدرپور از جمله چهره های سیاسی مخالف رئیس جمهور و نزدیک به شهردار تهران است. این نماینده مجلس در گفت و گو با شبکه ایران با تاکید بر اهمیت جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی اظهار داشت:


قانون فصل الخطاب است و بر اساس قانون اساسی شورای نگهبان قانون اساسی وظیفه بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری را بر عهده دارد.


وی افزود: همه از فرمایشات امام و مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان اطلاع دارند و هیچ ابهام و شبهه ای درباره اختیارات این نهاد مهم وجود ندارد. مسئولیت صیانت از قانون اساسی وانتخابات کشور بر عهده شورای نگهبان است.


نماینده شهرضا در پاسخ به این سوال که واکنش شما در برابر تایید صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی توسط شورای نگهبان چه خواهد بود، اظهارداشت: با شناختی که من از شورای نگهبان دارم مشایی به طور حتم رد صلاحیت میشود اما فصل الخطاب برای ما شورای نگهبان بوده واگر مشایی تائید صلاحیت شود باید فقط تمکین کرد.


منبع:شبکه ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد