دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

اجلاس امام مهدی (عج) و آینده جهان در نجف اشرف

اجلاس بین المللی" امام مهدی (عج) و آینده جهان" با حضور علما و نهادهای دینی عراق و شماری از کشورهای اسلامی در نجف اشرف برگزار شد.



به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه قم، در حاشیه این اجلاس آداب انتظار و آینده جهان را از موضوعات این اجلاس مطرح کرد.


اجلاس بین المللی" امام مهدی (عج) و آینده جهان" ظهور امام مهدی (عج) را به عنوان یک مسئله جهانی و بین المللی مورد توجه قرار داده است.


آیت الله محمد مهدی آصفی از علمای نجف اشرف به شبکه العالم گفت:


امام مهدی (عج) با ظهور خود بشریت را از ستمگران و جباران و فاسدان همچون آل خلیفه در بحرین و حکومت های ستمگر و فاسد دیگر نجات می دهد.  


در این نشست که با حضور طوایف مختلف برگزار شد، با توجه به وضعیت موجود امت اسلامی و تحولات جاری نحوه زمینه سازی برای ایجاد جامعه اسلامی صالح محور قرار گرفته است.


شیخ مهدی الصمیدعی، مفتی اهل سنت عراق، در این باره گفت: این نشست ضمن بررسی وضعیت موجود جوامع، تصویری واقعی را از جامعه انسانی و اسلامی مطلوب ارائه می کند.


پیام اجلاس بین المللی" امام مهدی (عج) و آینده جهان" مطابق با مقالاتی که در این اجلاس ارائه شد تسامح انسانی و همچنین وحدت امت اسلامی بود که با ظهور حضرت ولی عصر (عج) به کمال می رسد.


علی حجی، پژوهشگر و متفکر عراقی گفت: پیام این اجلاس تسامح و امید و وحدت است. پیام اصلی آن وحدت کلمه و یکتاپرستی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد