دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

تروریست‌های جبهه النصره کودکان شیعه را سر می‌بُرند+تصویر دلخراش


تروریست‌ها اخیرا در حمله به منطقه حطله در دیرالزور دست به کشتار وحشیانه اهالی این منطقه که از حامیان حکومت هستند زدند و آن را انتقام از ارتش سوریه در برابر نبرد القصیر اعلام کرده بودند.




به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «المنار»، عناصر گروهک تروریستی «جبهه النصره» وابسته به القاعده که از سوی قطر حمایت و تقویت می‌شوند و گروهک تروریستی ارتش آزاد در جنایتی تازه یک کودک شیعه را در حطله دیرالزور سر بریدند.


تروریست‌ها که از چند روز پیش به حطله در دیر الزور حمله کرده‌ بودند با کشتن بیش از 60 نفر از اهالی شیعه این منطقه دست به فاجعه‌ای انسانی زدند و بسیاری از زنان و کودکان را با استفاده از سلاح‌های سنگین و ضد هوایی اعدام کردند.

یکی از وحشیانه ترین اقدامات این گروهک بریدن گلوی فرزند 6 ساله «السید ابراهیم موسی ملا عید» از بزرگان مذهبی این منطقه است.



تروریست‌ها همچنین «وداد البدرانی» همسر این روحانی را در برابر خانواده‌ اش با استفاده از ضد هوایی اعدام کردند و خانه‌های آنها را به آتش کشیدند.


تروریست‌ها سید ابراهیم را به همراه «طه حسین ملا عید» برادرزاده‌ اش ربودند و تنها چند ساعت بعد آنها را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساندند.


النصره این کشتار وحشیانه‌ را انتقام از پیروزی ارتش سوریه در نبرد القصیر خوانده است.


در همین راستا اهالی دیرالزور با تجمع گسترده در میدان «الجاز» از جامعه جهانی و نهادهای بین المللی خواستند در برابر این جنایت واکنش نشان دهند و کشتار تروریست‌ها را محکوم کنند.


مردم دیر الزور با بر افراشتن پرچم سوریه حمایت خود را از ارتش کشور اعلام کردند و تأکید کردند که آماده جانفشانی در کنار ارتش سوریه هستند.


منطقه حطله 2000 شیعه دارد که سال‌های طولانی در کنار دیگر مذاهب و ادیان به صورت مسالمت‌آمیز زندگی می‌کردند.

پیشتر نیز تروریست ها یک نوجوان 15 ساله سوری را به اتهام کفر در برابر چشمان پدر و مادرش با شلیک دو گلوله در سر و گردنش در حلب اعدام کردند.


بسیاری از تروریست‌هایی که در قالب جبهه النصره در سوریه حضور دارند از کشورهای عربی دیگر از جمله عربستان و لیبی با حمایت قطر و ریاض به سوریه آمده‌اند و پیشتر نیز سابقه حضور در افغانستان و عراق را داشته‌اند.

منبع:فارس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد