دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله
دیگه چه خبر؟ che khabar

دیگه چه خبر؟ che khabar

خبر ، تحلیل و مقاله

رییس شورای اھل‎سنت پاکستان: در حفاظت از حرم حضرت زینب کوتاھی نمی‎کنیم

رییس شورای اھل سنت پاکستان حمله به حرم مطھر حضرت زینب (س) را به شدت محکوم کرد و گفت: حرم مطهر حضرت زینب(س) کانون محبت مسلمانان جهان است و ما نسبت به دفاع از این حرم کوتاهی نمی‎کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، ثروت اعجاز قادری رییس شورای اھل سنت پاکستان با صدور بیانیه ای حمله به حرم مطھر حضرت زینب(س) از سوی وھابی ھا را به شدت محکوم کرد و آن را مصداق روشنی از دشمنی اھلبیت(ع) و پیروی از افکار یزید دانست.

 

قادری با تاکید بر این که در حفاظت از حرم مطھر حضرت زینب(س) کوتاھی نخواھیم کرد و تا آخرین قطرہ خون ایستادہ ایم، تأکید کرد: اھل سنت به گروہ ھای یزیدی عصر حاضر نشان خواھند داد که ھنوز ھم فداکاران امام سید و سالار شھیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) زندہ هستند.


ریس شورای اهل سنت پاکستانی با تاکید بر این که در حفاظت از مرقدھای بزرگان دین، صحابه کرام و اھل بیت اطهار(ع) تمام توان خود بکار خواھیم گرفت، بیان داشت: حرم حضرت زنیب(ع) تنها به شیعیان تعلق ندارد بلکه کانون محبت مسلمانان جھان است.


وی خطاب به گروه های تروریستی گفت: هم اکنون قرن سیزدھم نیست که به راحتی  بتوانید بقیع را تخریب کنید. ما اهل تسنن در حفظ اثار اسلامی، مرقد بزرگان دین اسلام و حرم اھل بیت رسول(ص) در کنار شیعیان جھان ایستادہ ایم .


http://www.rasanews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=177771

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد